سیاسی

تقویت اخلاق راه حل بسیاری از مشکلات کشور

چاره بسیاری از مشکلات کشور این است که از لحاظ اخلاقی خود را تقویت کنیم. امیدواریم در سال جدید در حل مشکلات کشور تلاش و کوشش بیشتری انجام دهیم و ما اگر می‌خواهیم نسبت به دیگران مسائلی را مطرح کنیم اگر زمینه اخلاقی قوی داشته باشیم تاثیر گذار‌تر است.
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در دیدار نوروزی اعضای دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حل مشکلات با اخلاق امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی سید مصطفی میرسلیم که در در جمع اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و پرسنل حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت، با تبریک سال جدید و ضمن بیان آیاتی از قرآن با تاکید بر ضرورت انجام کار‌ها بر مبنای اخلاق اظهار داشت: در ذهنیت مردم دنیا این وجود دارد که قران کتاب اخلاق است و لذا به اخلاق الهی متخلق شدن کار آسانی نیست و حزب هر چه قدر در این زمینه فعالیت کند کم است.

وی افزود: چاره بسیاری از مشکلات کشور این است که از لحاظ اخلاقی خود را تقویت کنیم. امیدواریم در سال جدید در حل مشکلات کشور تلاش و کوشش بیشتری انجام دهیم و ما اگر می‌خواهیم نسبت به دیگران مسائلی را مطرح کنیم اگر زمینه اخلاقی قوی داشته باشیم تاثیر گذار‌تر است.

همچنین محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در این جلسه بیان داشت: بعد از ارتحال مرحوم عسگر اولادی که جای ایشان تا ابد در موتلفه خالی خواهد بود مخالفین موتلفه خیلی عجله کردند که اینطور القا کنند که پس از رحلت مرحوم عسگر اولادی طومار موتلفه اسلامی در هم پیچیده خواهد شد و تحلیل‌های آن‌ها نیز وجود دارد اما من معتقدم که‌‌ همان دستی که مجموعه نظام را حفظ می‌کند‌‌ همان دست پشتیبان موتلفه اسلامی است.

وی افزود: پایه گذاران موتلفه اسلامی که مردانه در ۲۶ خرداد در می‌دانی قدم برداشتند که شهید شوند و خون شریف و پر برکت آن‌ها و کسانی که برای بقای موتلفه اسلامی تحت رهبری ولی فقیه از پایه گذاران موتلفه بودند و یا به موتلفه اسلامی پیوستند این‌ها عامل اصلی حفظ موتلفه اسلامی است اما برای تداوم کار موتلفه حضور اعضای این حزب و مدیران این حزب در سراسر کشور هستند.

حبیبی تصریح کرد: مدیران موتلفه کار برای موتلفه را کار برای خدا تلقی می‌کنند و آنچه برای حفظ دین انجام می‌دهند‌‌ همان کار را برای تشکل اسلامی مورد اعتقادشان انجام داده‌اند. رمز ماندگاری موتلفه پشتیبانی خداوند متعال و همت تمام اعضای موتلفه اسلامی به خصوص دوستانی که در کسوت مدیریت موتلفه اسلامی هستند می‌باشد معتقدم کار در موتلفه اسلامی کار مقدسی است.

https://shoma-weekly.ir/j9chxy