سیاسی

تقاضای آیت الله حائری شیرازی از حزب مؤتلفه اسلامی برای ورود به انتخابات خبرگان و مجلس

حزب مؤتلفه اسلامی از افراد با تقوا و مفید در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حمایت کند.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری امشب به مناسبت دهه آخر صفر که از سوی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شده بود، سخن می‌گفت، اظهار داشت: مشکل امام حسین(ع) با بنی‌امیه به دلیل شرک بود.

وی خاطرنشان کرد: ایالت متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل نماز و یا عبادات با جمهوری اسلامی مشکل ندارند بلکه مشکل آنان به این دلیل است که جمهوری اسلامی شرک آنان را افشا می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام(ره) با رژیم پهلوی و ایالات متحده آمریکا برخورد توحیدی داشت که این خود تبیین شرک بود و یا به عبارت دیگر امام(ره) با شرک جنگید.

آیت‌الله حائری شیرازی لانه جاسوسی آمریکا را بزرگترین شرک عنوان و خاطرنشان کرد: امام (ره) در مبارزه با لانه جاسوسی از هیچکس جز خدا نترسید و از شرک بزرگ آمریکا پرده برداشت.

وی وجود رژیم صهیونیستی را از مقدمات ظهور حضرت ولیعصر(عج) دانست و گفت: رژیم صهیونیستی شرک‌های خفا در عالم اسلام را فاش کرد چرا که کسانی که در ظاهر مسلمان بودند با بیعت با اسرائیل باطن شرک‌آلود خود را نمایان ساختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن مفید و مؤثر خواندن حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: هیچگاه به فکر تعطیل و یا انحلال حزب مؤتلفه اسلامی نباشید چرا که این حزب خدمات زیادی را به جمهوری اسلامی داشته است.

وی در پایان توصیه کرد: حزب مؤتلفه اسلامی از افراد با تقوا و مفید در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حمایت کند.

https://shoma-weekly.ir/Jwc15s