سیاسی

تقابل ما با دشمنان اسلام به دلیل ولایتمداری است

محمد نبی حبیبی: ولایت فقیه از جنس ولایت رسول الله (ص) است.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: ولایت فقیه از جنس ولایت رسول الله (ص) است.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در مراسم بزرگداشت شهدا و مرحومین فروردین ماه حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می گفت با اشاره به تبعیت از ولایت اظهار داشت: ولایت موضوعی زمینی نیست بلکه آسمانی است ، بنابر این آنچه بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) حادث شد فقط یک موضوع حکومتی مطرح نیست. موضوع ولایت یکی از شاخه های اصلی و مهم اش حکومت است اما همه معنای ولایت در حکومت خلاصه نمی شود.
حبیبی تصریح کرد: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است. برای ولایت فقیه یک تقدس الهی وجود دارد.ارتباط آسمانی ولایت همان ارتباط آسمانی نبوت است وبرای اینکه سکان ولایت به دست شخصیتی همانند حضرت علی (ع)  باشد تاکید الهی وجود دارد.
وی افزود: موضوع ولایت آنقدر مهم است که شخصیت بی نظیری همانند حضرت زهرا(س) به میدان می آیند و به شهادت می رسند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر تقابل ما با دشمنان اسلام به دلیل ولایتمداری است ، زمانی که می گوییم دشمنان اسلام، می خواهیم این توهم از ذهن برخی مسلمانان خارج شود که دشمنان غربی تنها دشمن شیعه نیستند بلکه آنها دشمن اسلام اند.
وی افزود: نماز های با شکوه جماعت در مسجد الحرام زمانی نماز می شود که جهت پیدا کند. در تاریخ اسلام به ملعونی مانند معاویه امیر المومنین گفته اند و این اشتباه به دلیل بی ولایتی رخ داده است. حبیبی بیان داشت: ولایت فقیه از جنس ولایت رسول الله (ص) است، شهدا به دلیل همین تقدس وارد میدان شدند و به خاطر اسلام و ولایت جان خود را در کف دست گرفته و به شهادت رسیدند.
وی افزود: استمرار خط ولایت جز تکیه بر ولایت فقیه امکان پذیر نیست. ولایت فقیه پشتوانه محکم و اعتقادی مانند غدیر دارد. حضرت زهرا(س) برای زنده نگه داشتن تفکر غدیری به شهادت رسیدند. ما تا زمانی که زنده ایم باید راه ولایت را ادامه دهیم.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دوره دوم خردادی ها تصریح کرد: در زمان دوم خرداد شهدا را مسخره کردند و شهادت را "خشونت طلبی" تلقی کردند زیرا می خواستند ریشه را بزنند، ملتی که آمادگی شهادت طلبی دارد، زور هیچ قدرتی به این ملت نمی رسد و ملت ایران بارها نشان داده اند که در تبعیت از ولایت همچنان محکم ایستاده اند.

https://shoma-weekly.ir/MPvuep