سیاسی

تفکر حزبی در زیرمجموعه تفکر اسلامی به نفع جامعه ماست

علی عباسپور : با توجه به اهمیت و تعدد انتخابات در کشور ما، تشکیل احزاب قوی که بتوانند افکارشان را به جامعه بگویند، می‌تواند در تقویت امر تحزب در کشور موثر باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ با توجه به اهمیت و تعدد انتخابات در کشور ما، تشکیل احزاب قوی که بتوانند افکارشان را به جامعه بگویند، می‌تواند در تقویت امر تحزب در کشور موثر باشد.
علی عباسپور تهرانی تاکید کرد: احتیاج به فعالیت احزاب قوی در کشور داریم؛ احزاب قوی که بتوانند خطوط فکری و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند.
این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه "بعد از پیروزی انقلاب اسلامی احزاب نتوانستند نظر و آرای مردم را جلب و آنها را پایبند به تفکر حزبی کنند"، تصریح کرد: بارها شاهد بوده‌ایم در مسئولیت‌هایی که بر اساس انتخابات به افرادی در مجلس یا قوه مجریه واگذار شده، تفکر حزبی دنبال نشده و حرکتی هم در راستای اجرای برنامه‌هایی بر اساس تفکر حزبی توسط این افراد مشاهده نشده است.  عباسپور با اشاره به اینکه "در جامعه اسلامی، شخص خود را مقابل خدا و شرع و احکام مسئول می‌داند و به آنها پایبند است"، تصریح کرد:‌ در تفکر و چارچوب اسلامی، پایبندی به اهداف احزاب قابل تعریف است و رفته‌رفته جامعه باید بپذیرد که در چارچوب تفکر اسلامی و پذیرش مسئولیت در قبال شرع و اسلام، تفکر حزبی است که می‌تواند در زیرمجموعه تفکر اسلامی به نفع جامعه باشد،‌ یعنی کسانی که منتخب مردم هستند به برنامه‌های حزبی پایبند باشند و حزب هم متعهد باشد که کاندیدای وابسته به آن، برنامه‌های حزب را دنبال می‌کند. در این صورت است که انسجامی در برنامه‌ریزی‌های آینده کشور ایجاد خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/LIMpZK