سیاسی

تفرقه ای بین اصولگرایان وجود ندارد

کسانی که تلاش می کنند نظام را زیر سؤال ببرند خودشان زیر سؤال رفته اند چرا که آبرو، علم، دانش، شجاعت، شرف و هدف ندارند.
حجت الاسلام جعفر شجونی تاکید کرد که اصولگرایان را می شناسم و در میان آنان به هیچ عنوان تفرقه وجود ندارد.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: کسانی که تلاش می کنند نظام را زیر سؤال ببرند خودشان زیر سؤال رفته اند چرا که آبرو، علم، دانش، شجاعت، شرف و هدف ندارند.
وی در زمینه وحدت بین قوا به ویژه قوه مقننه و مجریه خاطرنشان کرد: قوا با وحدت به نتیجه می رسند و من اصولگرایان را می شناسم و می دانم در میان آنان اصلا تفرقه وجود ندارد.
شجونی با بیان اینکه آمریکا هیچ آبرویی در دنیا ندارد، افزود: آمریکا بداند جایی در خاورمیانه ندارد و حتی در کشور خودش وال استریت، دولت را رسوا کرده است و به همین خاطر بین سوریه و کشورهای مسلمان فتنه و فرافکنی می کند.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد تحولات مصر، سوریه و ترکیه نیز گفت: با انتخاب مرسی و پیروزی اسلامگراها در مصر، دشمن یقین کرده که این کشور به درد اسرائیل، آمریکا و انگلیس نمی خورد و می خواهند در یک کشور عربی مثل سوریه تحولاتی ایجاد کنند تا کار افرادی مثل مبارک و سادات را انجام دهند ولی در این کار موفق نخواهند شد و پیروزی از آن مردم سوریه است
https://shoma-weekly.ir/jb1S3C