سیاسی

تعامل دو ائتلاف اصولگرایان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بین جبهه پیروان و ائتلاف سه گانه اصولگرایان (حداد عادل، قالیباف و ولایتی)تعامل خوبی وجود دارد و احتمال معرفی یک نامزد از سوی اصولگرایان زیاد است.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اعلام کاندیداتوری مصطفی پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: وی به جمع سه نامزد جبهه پیروان خواهد پیوست و براین اساس محمد رضا باهنر، منوچهر متکی، یحیی آل اسحاق و مصطفی پورمحمدی نامزدهای جبهه پیروان و جامعه روحانیت مبارز در انتخابات سال 92 خواهند بود.

وی گفت: همکاری و تعامل خوبی بین این چهار نفر وجود دارد و از بین آنها یک نفر وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وحدت اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، اظهارداشت: بین جبهه پیروان و ائتلاف سه گانه اصولگرایان (حداد عادل، قالیباف و ولایتی)تعامل خوبی وجود دارد و اعضای ائتلاف سه گانه هم ارتباط خوبی با جامعه روحانیت دارند. بنابراین احتمال وحدت و معرفی یک نامزد از سوی اصولگرایان در انتخابات پیش رو زیاد است.

ترقی در ادامه در خصوص فهرست انتخاباتی جبهه پیروان در انتخابات شوراها گفت: احزاب لیست های پیشنهادی خود را به جبهه ارائه کرده‌اند و حزب موتلفه هم نظرش را اعلام کرده، ولی هنوز این فهرست نهایی نشده است.

https://shoma-weekly.ir/2q9KNI