سیاسی

تعاملات داخلی ما در عرصه بین الملل تاثیرگذار است

تمامی تعاملات ما در داخل کشور در صحنه های بین المللی نیز اثر گذار خواهد بود
حسین انواری با اشاره به الهام گیری نهضتهای اسلامی و غیر اسلامی در سراسر جهان از انقلاب اسلامی ایران،گفت: فرمول اسلام و وحدت کلمه که توسط حضرت امام(ره) و برگرفته از اسلام ناب و سیره پیامبر(ص) به جهانیان عرضه شد،هم اکنون توانسته در جوامع بین الملل اثر گذار باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی معادلات جهانی ایفای نقش ‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسئولان، مردم و رسانه‌های ما باید این رسالت را به عنوان یک اسوه و الگو ایفا کنند،ادامه داد: تمامی تعاملات ما در داخل کشور در صحنه های بین المللی نیز اثر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: اکنون دربرابر مردم مظلوم فلسطین در آزمایش بزرگی قرار داریم که باید از آن سربلند بیرون بیاییم ؛ رسانه ها نیز در این زمینه نقش اصلی را ایفا می کنند.

سرپرست کمیته امداد امام(ره) گفت: این نهاد در طول جنگ غزه توانست برخی از نیازهای مردم این منطقه را تامین و کمکهای مردمی را به آنان برسانند.

وی ادامه داد: در 55 روزی که غزه مورد تهاجم بود؛کمیته امداد امام(ره) توانست برخی از نیازهای مردم این ناحیه را در زمینه پوشاک،مواد غذایی و درمان و... در یک کشور ثالث تهیه و از آن طریق به غزه ارسال کند که این امر نشان دهنده صلابت و اقتدار نظام اسلامی است.

https://shoma-weekly.ir/bMziWe