سیاسی

تشکیل اقلیت های مختلف در مجلس مطلوب نیست

ما برای مجلس آینده نیاز به اکثریت اصولگرایی داریم


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تعدد لیست های جریان اصولگرایی گفت : اگر قرار باشد این روند در مجلس هم ادامه یابد ، سبب شکل گیری اقلیت های مختلف در مجلس می شود که این مطلوب نیست.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ذاکری در گفت و گو با خبرگزاری پانا، در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تعدد لیست ها در جریان اصولگرایی نیز گفت : طبیعی است که تکثر لیست ها در یک جبهه و خانواده علامت خوبی نیست. ما برای مجلس آینده نیاز به اکثریت اصولگرایی داریم که پیرو ولایت باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد .
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی ادامه داد : اگر قرار باشد این تکثر لیست ها در مجلس هم ادامه یابد و گویای تکثر آرای سیاسی باشد، سبب شکل گیری اقلیت های مختلف در مجلس می شود که این مطلوب نیست.
وی خاطر نشان کرد : گلایه در مورد لیست های متعدد را باید به کسانی بگوئیم که این مسئله را شروع کردند و برخی از گروهها اولین بار این مسائل را مطرح کردند و مانعی برای اجماع حداکثری جریان اصولگرا شدند .
ذاکر در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید این مسئله سبب پیروزی رقبای اصولگرایان شود، گفت : استدلال عقلی و منطقی جامعتین به عنوان خواص و کسانی که عهده دار هدایت مردم هستند به بحث وحدت بر همین مبنا بود که تاکید داشتند که نیروهای خط امام و رهبری در یک جبهه جمع شوند که معتقدم همین مسئله می تواند ملاک اصلی برای محک افراد و گروهها باشد.


https://shoma-weekly.ir/y93P0f