سیاسی

تشکیلات حزبی نیاز به ارتباط با رسانه دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در ارتباط با رسانه ها، حزبی و جناحی برخورد نکردیم و معتقدیم تقویت دایمی ارتباط موتلفه با رسانه‌ها به نفع دستگاه رسانه‌ای و هم موتلفه اسلامی است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در ارتباط با رسانه ها، حزبی و جناحی برخورد نکردیم و معتقدیم تقویت دائمی ارتباط موتلفه با رسانهها به نفع دستگاه رسانهای و هم موتلفه اسلامی است.

محمد نبی حبیبی افزود: ما تمایل داریم نقاط ضعف و قوت دولتها با هم دیده شود و اینکه دولت را مطلقا تایید کنیم، نمیپذیریم و در ارتباط با دولتها 4 گونه اظهار نظر داریم. نفی یا پشتیبانی بیچون و چرا و یا بیاعتنایی که ما این را قبول نداریم.

وی تصریح کرد: ما به جای پرداختن به اختلافات به آینده نزدیک و دور فکر میکنیم و از حالا بحثمان درباره انتخابات 98 شروع کردیم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل موسسه مطبوعاتی شما بابت تلاشها و زحمات صورت گرفته عنوان داشت : همکاران موسسه مطبوعاتی شما تا به حال انصافا" تلاش کردهاند تا نشریه شما درخور شأن حزب موتلفه اسلامی باشد و در مسیر حرکتی قرار داشته باشد که شهدای 26 خرداد 1344 موتلفه این مسیر را آغاز کرده و به ما راه را نشان دادند.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی در سالهای اخیر روندی را پیش گرفته که نسل دوم وسوم بعد از انقلاب در حزب موتلفه اسلامی و در جایگاه های مهم مدیریتی حزب حضور داشته ونقش آفرین باشند اذعان داشت : وقتی می بینم یک جوان سی و شش ساله که کمتر از نصف سن دبیر کل موتلفه اسلامی را دارد، مدیرمسئول نشریه حزب موتلفه اسلامی است؛ انصافا" خوشحال ومشعوف می شوم.

وی با اشاره به انتشار هزارمین شماره نشریه شما هم زمان با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: انتشار هزارمین شماره نشریه شما به معنای این است که ما هزار هفته با نشریه شما با مردم در ارتباط بوده ایم و امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد تا بتوانیم در چارچوب عقاید و مبانی که شهدای ایران اسلامی بخصوص شهدای موتلفه اسلامی در 26 خرداد 1344 برایمان ترسیم نمودند ،حرکت کنیم .

https://shoma-weekly.ir/mui0E8