سیاسی

تشدید اختلافات مذهبی جنگ دشمن در زمین مسلمانان است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنان اسلام با تشدید اختلافات مذهبی میدان جنگ خود را به زمین مسلمانان آورده اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنان اسلام با تشدید اختلافات مذهبی میدان جنگ خود را به زمین مسلمانان آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند در گفت وگو با ایرنا افزود: پیام رهبرمعظم انقلاب به کنگره حج در واقع حاکی از دغدغه های معظم له نسبت به مشکلات امت اسلامی است چرا که امروز امت اسلامی در مرحله بسیار حساسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد:دشمنی که از اسلام و عظمت آن زخم خورده است ساکت نمی نشیند و تلاش می کند که تفرقه و اختلاف را به بهانه های مذهبی که در هر دین و مسلکی طبیعی است برجسته کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: دشمن در ادامه تفرقه افکنی خود سعی دارد میدان رقابت را به زمین خود مسلمانان بیاورد و از طرف دیگر هزینه های زیادی صرف می کند تا افکار سلفی گری، تکفیری و فرقه های فریب خرده ای مانند وهابیت را به جان مسلمانان بیندازند.

وی ابراز داشت: امروز می بینیم که در عراق، افغانستان و پاکستان کسی سراغ سربازان آمریکایی و اسرائیلی نمی رود و در کوچه و بازار و حسینیه ها بمب گذاری می کنند که این ها نقشه و توطئه بزرگی است که وظیفه مسلمانان بویژه در ایام مناسک حج را حساس تر می کند.

خرسند بیان داشت: حج نماد وحدت و اقتدار امت اسلامی است و مخصوصا برای علمای اسلامی از فرق مختلف شیعه و اهل سنت واجب است که در ایام حج توطئه های دشمن را تبیین کنند که در دامن او گرفتار نشویم.

https://shoma-weekly.ir/xXPwKm