بین الملل

تسلیم آمریکا در برابر روسیه در جنگ اوکراین

روزنامه واشنگتن پست که با نیویورک تایمز دو نشریه اصلی سیاسیون آمریکا هستند، فاش کرد، آمریکا از دولت زلنسکی در اوکراین خواسته از مذاکره با روسیه استقبال کند ، زلنسکی هم اعلام کرد اوکراین برای صلح عادلانه آماده است.

در جنگ اوکراین، زلنسکی بازنده اصلی است ، این فریب خورده از آمریکا و همدستان آمریکا با سیاست غلط و اتکاء به ناتو و اعتماد به غربی ها ، اوکراین را با فاجعه روبرو ساخت .

4 میلیون از جمعیت اوکراین به اعتراف زلنسکی در خاموشی و عدم دسترسی به انرژی برق قرار دارند .

مشکلات بیکاران و جنگ ، از دست رفتن چند منطقه اوکراین و تخریب زیر بناها و مصائب مردم اوکراین بیش از همه متوجه زلنسکی است که حالا می گوید اوکراین اسرائیل دوم خواهد شد یعنی محل درگیری، تنازع دائمی، جنایت ، دیکتاتوری ، سرکوب و در اضطراب های روانی دائمی‌ قرار داشتن.

که البته اوکراین و مردم آن چنین نخواهد شد زیرا با روحیات اسرائیلی ها مغایر است .

غرب هم بازنده دوم است. مکرون در تحلیل اش می گوید جنگ، اروپا را به آشفتگی می کشاند و باعث فقر و گرسنگی می شود و باعث قدرت یافتن روسیه که در بخش عمده اروپا حضور دارد، خواهد شد .

آمریکا هم که می خواست اوکراین را زمینه ساز جنگ فرسایشی برای روسیه و حضور برتر آمریکا کند حالا از اوکراین می خواهد با روسیه سازش کند و به توافق برسد. سایر کشورهای اروپایی نیز همه صدمات جنگ را دارند به دوش می کشند و غرب چاره ای جز تسلیم ندارد و این پیام محرمانه و بعد علنی برای آماده کردن زمینه صلح است .

اگر به تحلیل های وارونه و غلط اصلاح طلبان و عناصر غربزده در کشورمان نگاهی بشود ، معلوم می شود که این تحلیل ها تا چه حد ناشیانه و غلط و به دور از واقع گرایی و واقع بینی است .

آنها تحت تاثیر تحلیل های سلطه طلبانه غربی می گفتند روسیه اسیر جنگ های فرسایشی شده ، شکست می خورد و اوکراین پیروز می شود .

و حالا آنها چه خواهند گفت ؟ بنظر می رسد تحلیل در حال فرار از حقیقت را شروع می کنند و احتمالا از شکست آمریکا و غرب سخنی نخواهند گفت اما بهتر است آنها که تحلیل غلط و وارونه داشته اند خودشان را اصلاح کنند.

خیالات و تخیلات اصلاح طلبان

اصلاح طلبان که در فتنه اخیر کاملا شکست خورده و در ردیف اغتشاشگران قرار گرفته اند، دست و پا می زنند که عواقب سیاست های غلط و رسوایی دشمنان اسلام از فتنه اخیر را بگونه ای چاره کنند و نمی توانند.

هر کدام هم بگونه ای می خواهند فشار اشتباهات و رفتار زشت و مواضع منفی در فتنه اخیر آنها را خاک نشین و منزوی نسازد ولی بنظر می رسد خیلی دیر شده است.

آقای اسحاق جهانگیری می گوید "راه را برای گفتگوی علنی باز کنیم" در حالیکه هیچگاه در این 4 دهه راه برای انواع گفت و گوها بسته نبوده است تا امروز این شکست خوردگان فتنه اخیر، بخواهند آنرا باز کنند.

چند روز قبل آقای سید محمد خاتمی در تایید اغتشاشگران تحت الحمایه بایدن، مکرون، انگلیس و بن سلمان بیانیه صادر کرد .

آیا بیانیه او و مواضع امثال وی حمایت از قاتلان و مسببان شهدای اخیر و حرمت شکنی حریم حضرت احمد بن موسی(ع) و شهدای زن و مرد و کودک در حرم اهلبیت نیست ؟

اینها که برای فوت یک زن جوان آن همه هیاهو راه انداختند حالا بجای توبه و عذرخواهی از اهل بیت، شهدا، ملت و انقلاب ، در پی فرار از خشم و نفرت عمومی و خانواده های شهدا هستند .

اصلاح طلبان و همه مباشران و عناصر در اغتشاشات فتنه اخیر می دانند که نظام اسلامی، سرکوبگر نیست. انقلاب اسلامی انقلاب روسیه تزاری نیست که کمونیست ها مخالفان را کشتند و خانواده تزاری را از کودک و زن و مرد کشتند.

در نظام جمهوری اسلامی ، بالای 40 سال است که خاندان خائن و دزد و غارتگر سلطنت در پناه آمریکای مدعی حقوق بشر زندگی می کنند و ملت هر روز از آنها دورتر شده و فساد و خیانت و مزدوری آنان را مشاهده می کند .

منافقین در پناه امپریالیسم آمریکا با بودجه سیا و حمایت امثال وزیر خارجه سابق آمریکا که خود برای تقویت روحیه خراب منافقین به لیبریا رفت جزء ننگ و نفرت چه چیزی بدست آورده اند؟

چرا بن سلمان دیکتاتور ، آدمکش و قاتل مردم بی گناه یمن از فتنه گران حمایت کرد؟

چرا مکرون و وزارت خارجه انگلیس حمایت کردند؟ بایدن و وزیر خارجه اش و وندی شرمن آمریکایی چرا گفتند ما در کنار شما باصطلاح معترضان در ایران هستیم؟

حالا اگر می خواهند که گذشته و رفتار و مواضع ننگ آلوده خود را جبران کنند خیلی خوبست صریح و شفاف بیزاری و مخالفت خود را از امریکا و همدستان و صهیونیسم و سعودی ها و فتنه گران اعلام کنند. آقای جهانگیری اعلام کند که از فتنه اخیر تبری می جوید.

https://shoma-weekly.ir/mAkPii