سیاسی

تسلیت مقامات و چهره‌های سیاسی در پی درگذشت اسدالله عسگراولادی

برخی مقامات و چهره‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه درگذشت اسدالله عسگراولادی از اعضای باسابقه حزب موتلفه اسلامی و و از اعضای با سابقه اتاق اتاق بازرگانی را تسلیت گفتند.

برخی مقامات و چهره‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه درگذشت اسدالله عسگراولادی از اعضای باسابقه حزب موتلفه اسلامی و و از اعضای با سابقه اتاق اتاق بازرگانی را تسلیت گفتند.

چانگ هوآ سفیر چین در ایران نیز با صدور پیام تسلیتی ضمن ابراز تأسف از شنیدن خبر درگذشت ناگوار آقای عسگراولادی، نوشت: او مدت ها دوست خوب چین بوده است و در سالهای کاری تأثیر زیادی در روابط این دو بخش داشته است. امروز از این خبر غم انگیز مطلع شدیم که وی دیگر در بین ما نیست.
وی ضمن ابراز همدردی در این مصیبت، به ویژه به خانواده آقای عسگر اولادی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت علی‌اکبر ولایتی، مشاور بین الملل مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

خبر درگذشت حاج اسد الله عسگراولادی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، موجب تأسف و غم و اندوه همه یاران و علاقمندان انقلاب شد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده معزز، دوستان و علاقه مندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

محمدرضا عارف دیگر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت اسدالله عسگراولادی آورده است:

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه درگذشت برادر گرامی جناب آقای حاج اسدالله عسگراولادی موجب تألم و تاثر خاطر شد.

یاد و نام آن انسان بزرگوار، پرهیزکار، خیر ودلسوزکه مجاهدت در راه خدا را توأم با اخلاق و ادب در همه مراحل زندگی، سرمایه بزرگ خویش می‌دانست، همواره در خاطره‌ها خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن مرحوم به خانواده معزز عسگراولادی و اعضای محترم حزب موتلفه اسلامی ، برای روح بلند ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

همچنین حزب جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پیامی ابراز تسلیت کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

صبح امروز برادر گرامی جناب آقای اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت. جبهه پایداری انقلاب اسلامی این ضایعه را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم و همراهان ایشان در حزب موتلفه اسلامی تسلیت می‌گوید.

https://shoma-weekly.ir/O8pYaK