سیاسی

تسلیت امام خامنه ای و مسئولان به بادامچیان

مراسم بزرگداشت مرحومه صدیقه امانی والده اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد.
مراسم بزرگداشت مرحومه صدیقه امانی والده اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

بنابر این گزارش، علاءالدین بروجردی، مجید انصاری، سیدرضا تقوی، منوچهر متکی، محمدرضا باهنر، محمد جهرمی وزیر اسبق کار، حجت‌الاسلام مهدی طباطبایی نماینده مجلس هفتم، قاضی‌سراج رئیس سازمان کل بازرسی کشور، محسن رفیق‌دوست، رضا طلایی‌نیک معاون پارلمانی وزارتدفاع، کمال‌الدین سجادی، اسدالله عسگراولادی، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، اسماعیل کوثری، مهرداد بذرپاش،مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، میرسلیم، محمود دعایی و محمد ناظمی اردکانی رئیس سازمان ثبت احوال کشور، چهره های متعدد از مبارزان با سابقه و برخی دیگر از چهره‌های فرهنگی و سیاسی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم پیام تسلیت مقام معظم رهبری خطاب به بادامچیان نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی قرائت شد.

متن پیام رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت والده اسدالله بادامچیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسدالله بادامچیان (دامت توفیقه)

درگذشت والده گرامی را به شما و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحومه از پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای

25/1/93

پیامهای تسلیت دیگری نیز در حاشیه مراسم ختم در اختیار خبرنگاران قرار گرفت. رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده اسدالله بادامچیان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسدالله بادامچیان

درگذشت والده گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

همچنین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت والده اسدالله بادامچیان راتسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای اسدالله بادامچیان

مصیبت درگذشت والده گرامیتان را تسلیت گفته، برای آن مرحومه مغفوره علوّ درجات و برای بازماندگان بویژه جناب‌عالی صبر و اجر مسألت می‌کنم.

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان نیز طی پیامی درگذشت والده اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم درگذشت والده گرامیان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات آن مرحومه و صبر و اجر برای بازماندگان خواستارم.

محمود احمدی‌نژاد

شایان ذکر است برخی دیگر از شخصیتهای سیاسی نیز با ارسال پیام تسلیت ابراز همدردی کردند و در مراسم تشییع پیکر مرحومه صدیقه امانی نیز حجت‌الاسلام مجتبی خامنه‌ای، حسن غفوری‌فرد، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا، محمدنبی حبیبی، عبدالرضا مصری، احمد کریمی اصفهانی، محسن نایبی مدیر عامل متروی تهران و برخی دیگر از چهره‌های سیاسی حضور داشتند.

https://shoma-weekly.ir/jNY16U