سیاسی

ترویج اباحه گری جزو سیاست اصلاح طلبان است

ترویج اباحه گری و فرهنگ غربی جزو سیاست اصلاح طلبان در داخل کشور است، آن‌ها بر این عقیده هستند که با ترویج این گونه رفتار‌ها، سبک زندی ایرانیان را تغییر دهند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان با استفاده از نام خانواده شهدا اقدام به انتشار بیانیه کردند تا چهره غرب گرای خود را پنهان سازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی، رئیس بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس در مورد لغو برگزاری کنسرت «کلهر» در نیشابور اظهار کرد: لغو برپایی کنسرت یکی از اختیاراتی است که دادستانی می‌تواند در آن دخل و تصرف داشته باشد، زمانی که دستگاه قضایی احساس کند که مراسمی موجب بروز ناامنی و تشویش اذهان عمومی است، به طور حتم با تخطی گران برخورد می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کنسرتی که مجوز ندارد دفاع تمام قد می‌کند، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد به دنبال آن است که برپایی کنسرت‌ها بدون مجوز و هیچ گونه محدودیتی برگزار شود، اگرچه در گذشته چندین کنسرت در نیشابور برگزار شده و دادستان این شهر با برپایی آن مخالفت نکرده است ولی نباید توقع داشته باشیم که این گونه مراسم‌ها بدون مجوز باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه فردی بخواهد مراسمی را بدون مجوز قانونی برگزار کند، اقدامی غیر قانونی و بدون توجه به مصالح اجتماعی است، از این رو در تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اعلام می‌شود که بجای پافشاری در برگزاری اینگونه مراسم‌ها، در مسیر قانون قرار گیرد و خود را با مسائل امنیتی شهر هماهنگ کند.

ترقی با بیان اینکه نقش اصلاح طلبان در برپایی مراسم‌هایی که خلاف اخلاق و قانون است پر رنگ بوده، بیان کرد: ترویج اباحه گری و فرهنگ غربی جزو سیاست اصلاح طلبان در داخل کشور است، آن‌ها بر این عقیده هستند که با ترویج این گونه رفتار‌ها، سبک زندی ایرانیان را تغییر دهند.

وی افزود: اصلاح طلبان با استفاده از نام خانواده شهدا اقدام به انتشار بیانیه کردند تا چهره غرب گرای خود را پنهان سازند و در نهایت موجبات دو قطبی شدن جامعه را فراهم آورند؛ رسانه‌های اصلاح طلب به اقداماتی روی آوردند که هیچگونه پایه و اساسی ندارد و تنها موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.

رئیس بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: اقدامات اصلاح طلبان باید به جرم تشویش اذهان عمومی در دستگاه قضا مورد پیگیری قرار گیرد، دامن زدن به دو قطبی گری در جامعه اقدامی غیر قانونی است که بایستی مد نظر دستگاه قضا قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/pSrqWa