سیاسی

ترقی: کاندیداهای جبهه پیروان فعالیت تبلیغاتی مستقل دارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کاندیداها می‌توانند به صورت مستقل تبلیغات و فعالیت‌های خود را انجام دهند تا زمانی که در نهایت با نظر جامعتین یکی از آنان به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب شود.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی لیست خود را برای انتخابات شوراها به جبهه پیروان خط امام و رهبری ارائه کرده است، اظهار داشت: حزب موتلفه چند برابر تعداد کاندیدایی که در تهران به عنوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند، اسامی خود را به جبهه پیروان معرفی کرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که انتخابات شوراها بیشتر جایگاهی اجتماعی دارد، اظهار داشت: ورود احزاب و تشکل‌ها به عرصه رقابت‌های اجتماعی در مقطع کنونی پررنگ‌تر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی نامزدهای شوراها در سراسر کشور که به حدود 200 هزار نفر می‌رسد همه احزاب نمی‌توانند به این عرصه وارد شوند چرا که نیرو و توان این مسئله را ندارند.

ترقی گفت: حزب موتلفه اسلامی در بیش از 200 شهرستان دفاتر فعالی دارد بنابراین می‌تواند یکی از احزاب فعال در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که افراد مد نظر حزب موتلفه در شهرستان‌ها نیز برای انتخابات شوراها در حال شناسایی هستند، تصریح کرد: شهرهای بزرگ هم چون تهران، اصفهان، شیراز و مشهد برای انتخابات شوراها مورد نظر جبهه پیروان هستند و جبهه سعی می‌کند در این شهرها فعال‌تر باشد.

ترقی درباره فعالیتهای انتخاباتی سه کاندیدای جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: براساس تصمیمی که در جبهه پیروان گرفته شده است این نامزدها می‌توانند به صورت مستقل تبلیغات و فعالیتهای خود را انجام دهند تا زمانی که در نهایت با نظر جامعتین یکی از آنان به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب شود.

وی خاطر نشان کرد: امکان تشکیل ائتلاف میان کاندیدای جهبه پیروان یعنی آل اسحاق، باهنر و متکی به این معنا که ستاد مشترکی میان آنان تشکیل شود بعید است اما هنگامی که یکی از آنان به عنوان کاندیدا انتخاب شد سایرین همکار وی‌ می‌شوند.

https://shoma-weekly.ir/jHwwJ3