سیاسی

ترقی: مهر تایید مردم بر پاک بودن نظام انتخاباتی

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته را نشان دهنده اعتماد مردم به سلامت انتخابات عنوان کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند رای به این 6 نامزد رای به نظام تلقی می‌شود.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته را نشان دهنده اعتماد مردم به سلامت انتخابات و صیانت از آرای آنها عنوان کرد و اظهار داشت‌: این حضور گسترده مردم در انتخابات هیچ جای تردید و شبهه‌ای درباره پاک بودن نظام انتخاباتی به جا نگذاشت.

ترقی با اشاره به اقدامات دشمن در زمان قبل از انتخابات برای دلسرد کردن مردم از حضور ادامه داد: آنها سعی داشتند با القای مسائلی همچون از پیش تعیین شده بودن رئیس‌جمهور، از حضور مردم و شریک شدن آنها در سرنوشت‌شان جلوگیری کنند اما مردم پاسخ دندان شکنی به دشمن داد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه ضمن اشاره به بی‌توجهی مردم نسبت به اظهارات غربی‌ها مبنی بر اینکه انتخابات ایران در چارچوب استانداردهای بین‌المللی نیست، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند رای به این 8 نامزد رای به نظام تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه همانطور که همه نامزدها گفته‌اند تابع نتیجه انتخابات هستند، یادآور شد: آنها باید تسلیم آراء مردم باشند و از هر تلاشی برای کمک به دولت آینده دریغ نکنند چرا که حضور حماسی آنها نشان داد، مردم به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات هستند.

https://shoma-weekly.ir/CsSOud