سیاسی

ترقی: مردم برای مبارزه با محتکران اطلاعات بدهند

عده ای با نیت اخلال در بازار خریدهای سنگین انجام دادند و اجناس خود را در انبارها احتکار کرده اند تا پس از کمبود به قیمت بالا بفروشند. لازم است که دستگاههای امنیتی و قضایی با محتکرین برخورد کنند و طبیعی است که مردم به وظیفه خود در زمینه اطلاع رسانی به دستگاههای امنیتی عمل خواهند کرد.
بدنبال سرمقاله روزنامه کیهان درباره تمایل امت حزب الله برای شناسایی انبارهای محتکرین و لزوم برخورد با محتکرین، حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی از این پیشنهاد حمایت کرد.
ترقی در گفتگو با قانون خاطرنشان کرد: بنظر من بهترین موضع در شرایط حاضر اقتصادی کشور را آقای سید احمد خاتمی در نماز جمعه اتخاذ کردند. معتقدم عده ای با نیت اخلال در بازار خریدهای سنگین انجام دادند و اجناس خود را در انبارها احتکار کرده اند تا پس از کمبود به قیمت بالا بفروشند.
وی اضافه کرد: لازم است که دستگاههای امنیتی و قضایی با محتکرین برخورد کنند و طبیعی است که مردم به وظیفه خود در زمینه اطلاع رسانی به دستگاههای امنیتی عمل خواهند کرد.
کیهان روز پنح شنبه هفته گذشته نوشت:
تعداد زیادی از نیروهای متعهد و حزب اللهی که به لطف خدا، همه جا حضور دارند در تماس با کیهان اعلام می کردند که از محل انبارهای مورد اشاره باخبرند و برای یورش به این انبارها و مصادره کالای احتکار شده آمادگی کامل دارند. پاسخ کیهان این بود که آدرس ها را همراه با نام کلان سرمایه داران احتکار کننده در اختیار مراکز اطلاعاتی و قضایی قرار دهند و چنانچه مشاهده شد مراکز یاد شده، به بی تفاوتی خود ادامه می دهند، از سوی حزب الله یعنی همان ها که مسئولان را بر سر کار آورده اند و به قول حضرت امام(ره) ولی نعمت آنها هستند اقدامی شایسته و انقلابی صورت پذیرد».

https://shoma-weekly.ir/lIwlhl