سیاسی

ترقی: سوزاندن کشمیری نشانگر وجود نفوذی مهمتری است

اگر لاجوردی‌ها در انقلاب ما بمانند، می‌توانیم جلوی نفوذ را بگیریم. امروز نفوذ برای حفظ منافع غرب صورت می‌گیرد. اگر آنها کشمیری (متهم اصلی انفجار دفتر نخست‌وزیری) را از دست دادند، قطعاً مهره‌ی نفوذی مهمتری داشتند. اینها یکی پس از دیگری لو می‌روند؛ یک روز در تیم مذاکره کننده و فردا جای دیگر.

ﻋﻀﻮ شورای مرکزی ﺣﺰﺏ ﻣﺆﺗﻠﻔﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ نسبت به تداوم خطر نفوذ دشمن برای پیشبرد اهداف خود هشدار داد.

به گزارش شما، ترقی در رونمایی از مستند "پرونده ناتمام" که به موضوع پرونده انفجار نخست وزیری پرداخته است، گفت: ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻧﻔﺎﻕ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ. اصولا شناخت نفاق فلز خاصی می خواهد و هرکسی نمی تواند آنها را بشناسد. عمده افرادی که از این پرونده اطلاعاتی داشته اند به محض اینکه حاشیه امنیت آنها کم شده است آنها را مورد هدف قرار داده اند.

سردبیر هفته نامه شما درباره مستند پرونده ناتمام گفت: ساخت این فیلم گام سختی است که با شهامت برداشته شده و قطعاً نواقصی هم دارد که باید با اخبار و اطلاعات موثق کامل شود تا این موضوع را برای نسل جوان شفاف کنیم. از دوستان فعال در این حوزه تشکر می‌کنم و امیدوارم به دلیل شفافیت بیش‌تر اطلاعات کامل‌تری در مستند گنجانده شود، مصاحبه‌کنندگان برخی واقعیت‌ها را نگفتند، ازجمله اینکه چرا چند روز قبل از حادثه به حراست نخست‌وزیری ابلاغ می‌شود که تعدادی از افراد مصون از هرگونه حراست باشند. چه کسی قبل از محسنی اژه‌ای با تقی محمدی دیدار داشته است؟ مذاکره‌کنندگان با تقی محمدی چه کسانی بودند؟ شناخت نفاق در این فیلم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بعضی نکات فیلم کاملاً مبهم بود و به آنها جواب داده نشد، از لزوم رسیدگی قضایی برای دریافت پاسخ سخن گفت و افزود: حتی بعضی از مصاحبه‌شوندگان هم واقعیت را نگفتند و نیاز است این قضایا در محکمه طرح شود تا پاسخ بگیرد.

ترقی با بیان اینکه «تا به حال هرکس از این پرونده اطلاع داشته او را زده‌اند»، گفت: اگر لاجوردی‌ها در انقلاب ما بمانند، می‌توانیم جلوی نفوذ را بگیریم. امروز نفوذ برای حفظ منافع غرب صورت می‌گیرد. اگر آنها کشمیری (متهم اصلی انفجار دفتر نخست‌وزیری) را از دست دادند، قطعاً مهره‌ی نفوذی مهمتری داشتند. اینها یکی پس از دیگری لو می‌روند؛ یک روز در تیم مذاکره کننده و فردا جای دیگر.

وی اضافه کرد: این را همه ما و شما مردم باید بدانید که اگر امثال لاجوردی ها در انقلاب بمانند می توانیم به راحتی و سادگی جلوی نفوذ را بگیریم. متاسفانه امروز خط نفوذ در کشور در خدمت اهداف غرب ایجاد و فعالیت می کند.

ﻋﻀﻮ شورای مرکزی ﺣﺰﺏ ﻣﺆﺗﻠﻔﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ در پایان تصریح کرد: امروز در معرض خطری هستیم که در سال 60 کشور را تهدید می کرد.

https://shoma-weekly.ir/asFwXP