سیاسی

ترقی: باید نظام بودجه‌ریزی کشور اصلاح شود

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مطالبات مردم در انتخابات حل مشکلات اقتصادی است، بنابراین پرداختن به توسعه سیاسی در شرایط کنونی کشور مخالف با خواست و اراده مردم و حرکت در مسیر فرعی توسعه کشور به جای اصلی است.
"حمیدرضا ترقی" ، در ارتباط با اهمیت توسعه اقتصادی و سیاسی در کشور اظهار داشت: اولویت قرار دادن توسعه سیاسی در شرایطی که با تحریم‌های اقتصادی دشمن دست و پنجه نرم می‌کنیم با هیچ منطقی سازگار نیست.

ترقی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: عمده مطالبات مردم در انتخابات حل مشکلات اقتصادی است، بنابراین پرداختن به توسعه سیاسی در شرایط کنونی کشور نه تنها مخالف با خواست و اراده مردم است؛ بلکه حرکت در مسیر فرعی توسعه کشور به جای اصلی است.

وی در تصریح زمینه تحقق توسعه اقتصادی گفت: گام نخست توسعه اقتصادی، تبین و قانونمند کردن اقتصاد مقاومتی است و همچنین باید وابستگی‌مان را به بودجه نفت قطع کنیم.

ترقی با بیان اینکه دولت باید به سرعت فشار اقتصادی را کاهش دهد، اظهار داشت: نیازهای روزمره معیشتی مردم از قبیل کار و اشتغال و کاهش تورم باید از جمله اقدامات دولت باشد.

عضو حزب موتلفه اسلامی کاهش آثار تحریم به کشور را از مراحل بعدی دانست و خاطر نشان کرد: باید راهکاری برای کاهش آثار تحریم پیش‌بینی و نظام بودجه‌ریزی کشور اصلاح شود لذا طرح هدفمندی یارانه‌ها به سوی اقشار ضعیف جامعه سوق داده شود.

https://shoma-weekly.ir/wJjVwy