سیاسی

ترقی: افکار عمومی دنیا خواهان حذف غده سرطانی اسرائیل شده است

رییس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از کشورهای عربی غیرت دینی وعربی خود را از دست داده‌اند و تلاش می‌کنند که آرمان فلسطین را پایمال کنند
حمید رضا ترقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه جنایاتی که توسط رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده است هیچ توجیهی ندارد اظهار کرد: این تهاجمات بر اساس یک تبانی بین المللی بین کشورهای عربی و غربی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سکوت مجامع بین المللی نشان دهنده همین تبانی است تصریح کرد: این طور به نظر می‌رسد برخی از مجامع بین المللی از چند ماه قبل برای این موضوع تصمیم گرفته بودند و رژیم صهیونیستی با یک برنامه ریزی منسجم قبلی به فلسطین حمله کرده است.

ترقی خاطر نشان کرد: جنایاتی که در فلسطین اتفاق می‌افتد در هیچ منطق و عقلی توجیه نمی‌شود، رژیم صهیونیستی برای جنگ با مردم فلسطین از سلاح‌هایی غیر متعارف استفاده می‌کند.

معاون بین الملل حزب موتلفه با اشاره به اینکه جهان عرب غیرت برادرانه خود را از دست داده است تصریح کرد: برخی از کشورهای عربی غیرت دینی خود را نیزاز دست داده‌اند تلاش می‌کنند که آرمان فلسطین را پایمال کنند در حالی که نمی‌دانند رمز مقاومت در بین مردم فلسطین با ضرب گلوله از بین نمی‌رود.

وی تصریح کرد: انجام این قبیل جنایات سبب می‌شود که رژیم صهیونیستی چند گام بیشتر به از بین رفتن نزدیک شود زیرا اکنون مشاهده می‌کنیم که موج نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بسیار شعله ور شده است.

ترقی با اشاره به اینکه برای خود مردم آمریکا این جنایات غیر قابل باور است عنوان کرد: اتفاق نظر بیشتری در بین کشورهای دنیا برای از بین بردن رژیم صهیونیستی شکل گرفته است و به نظر می‌رسد این غده سرطانی به دست مردم فلسطین از بین می‌رود.

معاون بین الملل حزب موتلفه گفت: رزمندگان مقاومت در فلسطین بدانند کشورهایی همچون ایران پشتیبان آن‌ها هستند و از هیچ کمکی به آن‌ها دریغ نمی‌کنند.
https://shoma-weekly.ir/Ogn0Jr