سیاسی

ترقی: اصلاح‌طلبان به جای بال وبال نظام هستند

چهره اصولگرای دیگر "حمیدرضا ترقی" است که صحبت‌های جالبی را درباره امکان بال بودن یا وبال بودن اصلاح‌طلبان مطرح می‌کند.
چهره اصولگرای دیگر "حمیدرضا ترقی" است که صحبت‌های جالبی را درباره امکان بال بودن یا وبال بودن اصلاح‌طلبان مطرح می‌کند.
او در گفت‌وگو با مشرق با اشاره به مثال اخیر موسوی لاری گفت: اصلاح‌طلبان سال‌هاست که در خدمت اهداف بیگانه قرار گرفته‌اند و سعی در خدمت به بیگانگان و مخالفین نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند. بنابراین به هیچ وجه نمی‌توانند بعنوان یک بال نظام تلقی شوند.
وی افزود: اصلاح‌طلبان وقتی بال نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شوند که هم به قوانین کشور احترام بگذارند و هم از نظر امنیتی مشکلی ایجاد نکنند و هم اینکه تابع ولایت فقیه باشند. اما وقتی که در رفتار و کردار آنها عدم تبعیت از فرماندهی کل نظام دیده می‌شود و بجای آن در پازل دشمن بازی می‌کنند؛ طبیعتاً این ادعا یک ادعای واهی است.
این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد اصلاح‌طلبان وقایع سال 88 را تکرار نکنند؟ تصریح کرد: نمی‌توان در حال حاضر تضمینی در این رابطه داد. تا وقتی که رهبران اصلاح‌طلبان کسانی هستند که مبانی فکری آنها مبتنی بر سکولاریسم، لیبرالیسم و عدم پایبندی به ولایت فقیه است، طبیعتاً این مجموعه تحت تأثیر همان مکاتب هستند و نمی‌توانند التزامی عملی نسبت به نظام و انقلاب داشته باشند مگر اینکه این رهبران بازنشسته شوند و عناصری که پایبند به اصول و مبانی انقلاب هستند در رأس اصلاحات قرار گیرد.
ترقی تصریح کرد: با شرایط موجود به نظر نمی‌رسد که اصلاح‌طلبان بتوانند در عرصه سیاسی کشور حضور فعال داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/A2Fw6p