سیاسی

ترس دولت از تحریم ها بی اساس است

آنچه که در رابطه با مسئله تحریم ها وجود دارد این است که ترس دولت واهی و بی اساس است و نباید از این مسائل بترسد و من فکر می کنم آنچه که مسلم است تحریم ها دیگر کار ساز نیست خود کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی و سیاسی کشورهای غربی هم اذعان داشتند که تحریم ها نتوانست ایران را از پای در بیاورد بنابراین ما ایستاده ایم و مطمئنا جلو هم خواهیم رفت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:حتمالا از سوی غرب وعده ای به دولت داده شده که به این توافق نامه اینطور اصرار دارند ولی اگر غیر از این باشد واقعا جای تعجب و سوال بزرگی است.

محمد کرمی راد در گفتگو با پایگاه خبری نما در رابطه با اصرار دولت برای اجرای FATFگفت: احتمالا از سوی غرب وعده ای به دولت داده شده که به این توافق نامه اصرار دارند ولی اگر غیر از این باشد واقعا جای تعجب و سوال بزرگی است. من تصور می کنم یکی از مهمترین مسائلی که موجب دلسری و دل نگرانی مردم کشور عزیزمان می شود همین عملکرد بد دولت است. به هر حال همه چیز روشن است مقام معظم رهبری مسائل را شفاف بیان کردند آقایان ولایتی و دکتر صالحی و کسانی که در هیئت نظارت بحث برجام هستند اعتراف و اقرار کردند که یک مقداری رو دست خوردیم و دولت نباید اجازه دهد این بار هم در این زمینه از آنها رو دست بخوریم تا آنها به راحتی بتوانند مشکلات دیگری را برایمان به وجود بیاورند.

وی با رد ادعای بی بی سی مبنی بر اینکه دولت یازدهم بخاطر فشار تحریم ها توافق نامه را قبول کرده است گفت: دولت هر طور که می خواهد فکر کند اما از نظر من امام (ره) از همان ابتدا راه را برای ما روشن کردند ایشان فرمودند: از تحریم نترسید." مقام معظم رهبری هم بارها در رابطه با تحریم مطالب بسیار صحیح و درستی را بیان فرمودند. ملت ما هم امتحان خود را هم در رابطه با تحریم و هم در رابطه با جنگ تحمیلی به خوبی پس داده اند و بهترین امتحان هم همین بود که ما 8 سال در دوران دفاع مقدس هم در جنگ بودیم و هم از آن طرف مدام تحریم می شدیم با این احوالات در آن روزها با نداری کامل ایستادگی کردیم و این روزها هم با دارایی کامل ان شاءالله ایستادگی می کنیم. بنابراین من فکر می کنم آنچه که در رابطه با مسئله تحریم ها وجود دارد این است که ترس دولت واهی و بی اساس است و نباید از این مسائل بترسد و من فکر می کنم آنچه که مسلم است تحریم ها دیگر کار ساز نیست خود کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی و سیاسی کشورهای غربی هم اذعان داشتند که تحریم ها نتوانست ایران را از پای در بیاورد بنابراین ما ایستاده ایم و مطمئنا جلو هم خواهیم رفت.

https://shoma-weekly.ir/uyjUeN