سیاسی

ترامپ کلید فروپاشی آمریکاست

کارشناس مسائل سیاسی گفت:هر اقدام ضد بشری آمریکا یک گام این کشور را به فروپاشی نزدیک‌تر می‌کند و ترامپ کلید این فروپاشی است و با اقدامات اخیر خود نشان داد باورش نشده دوران بزن در رو تمام شده و هر عمل خباثت‌آمیزی عکس‌العمل جبهه مقاومت را در برخواهد داشت.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حمله مثلث شوم به سوریه نه‌تنها هیچ بهانه حقوق بشری نداشت بلکه سرپوشی برای شکست‌های محور غربی-عربی در مقابل محور مقاومت بود.

احمدعلی مقدم در گفتگو با فارس با اشاره به حمله اخیر آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار داشت: دنیا جای عجیبی است آمریکا به‌عنوان کدخدای خودخوانده و کشوری که از سلاح هسته‌ای و تسلیحات شیمیایی برای کشتار جمعی علیه مردم فلوجه عراق، بمب شیمیایی در ویتنام و صربستان استفاده کرده سوریه را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی می‌کند و به این بهانه به همراه دو پادوی خود «انگلیس و فرانسه» به دولت قانونی سوریه حمله می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: این سه محور شرارت و مثلث شوم که به تعبیر رهبر عزیزمان با این حمله مرتکب جنایت شدند یقیناً از کرده خود پشیمان می‌شوند در حالی که اگر آن‌ها به واقع به فکر مردم و خلع سلاح اتمی و شیمایی در منطقه بودند باید سر موشک‌های خود را کج می‌کردند تا به رژیم صهیونیستی به‌عنوان آتش‌افروز منطقه اصابت کند.

وی ادامه داد: رژیمی با بیش از 400 کلاهک و بمب هسته‌ای که حتی عضو هیچ یک از معاهدات بین‌المللی منع استفاده از سلاح هسته‌ای نیست و اخیراً طی تظاهرات مردم بی‌گناه فلسطین که تحت عنوان راهپیمایی بازگشت انجام دادند بالغ بر 30 تن از آنان را به خاک و خون کشید.

مقدم عنوان کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه تاکنون نه‌تنها خدمتی به مردم منطقه در راستای صلح و ثبات آن انجام نداده‌ بلکه با به راه انداختن رقابت خرید تجهیزات نظامی منطقه را به انبار باروت تبدیل کرده‌اند و مرتب در حال دوشیدن کشورهای منطقه به‌ویژه آل سقوط هستند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان تصریح کرد: حقوق بشر گزینشی این سران نظام سلطه به حدی وقیح و شرم‌آور است که فروش رسمی میلیاردها دلار تجهیزات نظامی به عربستان برای کشتار بی‌گناهان از جمله کودکان یمنی را تعمداً نادیده می‌گیرند و با نمایشی مضحک و به بهانه واهی استفاده دولت سوریه از سلاح شیمایی که هرگز به اثبات نرسید به خود اجازه تجاوز آشکار به کشوری با وجود دولت قانونی می‌دهند.

وی عنوان داشت: اگر ادعای حقوق بشری مثلث شوم و شرارت برای حمایت از مردم منطقه درست است چرا رژیم صهیونیستی را که از بمب‌های فسفر سفید برای کشتار کودکان غزه استفاده کرد و یا عربستان که همین بمب‌ها را برای کشتار کودکان یمن استفاده می‌کند، مورد تنبیه و مجازات قرار نمی‌دهند.

مقدم تأکید کرد: حمله این مثلث شوم به سوریه تنها زمانی که تروریست‌ها در حال پاک شدن از نقشه منطقه و اضمحلال همیشگی هستند برای دادن تنفس مصنوعی به آن‌ها انجام شد شاید تا حدی شکست مفتضحانه آنان را در سوریه جبران کند و در واقع حمله سحرگاه شنبه نه‌تنها هیچ بهانه حقوق بشری نداشت بلکه سرپوشی برای شکست‌های محور غربی-عربی در مقابل محور مقاومت بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان اظهار کرد: حال پس از ۷ سال مبارزه جبهه مقاومت با تروریست‌ها ترامپ برای آنکه مستمسکی برای دوشیدن بیشتر آل سعود پیدا کند با اعلام اینکه در حال بررسی خروج از منطقه هستیم، می‌گوید اگر عربستان بخواهد در سوریه بمانیم باید هزینه‌های آن را بپردازد و این مساوی است با سرکیسه کردن بیشتر دولت آل سقوط!

این کارشناس سیاسی اذعان داشت: اکنون که منطقه در حال تجربه فضایی جدید و سوریه در حال پاکسازی کامل از ترویست‌ها و در غوطه شرقی نیز به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است آمریکا، انگلیس و فرانسه به بهانه واهی، مضحک و غیرمستند حمله شیمیایی به سوریه تجاوز کور کردند و قطعاً از این کرده خود پشیمان می‌شوند.

وی ادامه داد: به فرمایش مقام عظمای ولایت که ادعای ترامپ مبنی بر شکست دادن داعش را دروغ خواندند و فرمودند: " چنین چیزی نیست، آن‌ها هیچ دخالتی نداشته‌اند." باید گفت آمریکا به‌عنوان خالق داعش برای نجات این مهره سوخته دست به هر اقدامی بزند بیشتر در باتلاق منطقه فرو می‌رود و در پیشگاه مردم منطقه روز‌به‌روز روسیاه‌تر خواهد بود.

مقدم ادامه داد: منطقه علاوه بر اینکه یک‌سری وکیل وصی خودخوانده به نام مثلث شوم آمریکا، انگلیس و فرانسه دارد یک مثلث شوم منطقه‌ای متشکل از سه محور شرارت در خود دارد که رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و ضد حقوق بشری و آل سعود وهابی عربستان اضلاع آن را تشکیل داده‌اند این دو مثلث شوم بدانند آتش‌افروزی آنان در منطقه در وهله نخست دامن خود آنان را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هر اقدام ضد بشری آمریکا یک گام این کشور را به فروپاشی نزدیک‌تر می‌کند و ترامپ کلید این فروپاشی است و با اقدامات اخیر خود نشان داد باورش نشده دوران بزن در رو تمام شده و هر عمل خباثت‌آمیزی عکس‌العمل جبهه مقاومت را در برخواهد داشت.

مقدم تصریح کرد: کشورهای عربی که زلف خود را با این جوانک خام «بن‌سلمان» گره زده‌اند و خود این جوانک هم زلف خود را با رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و فرانسه گره زده باید از سرنوشت سران کشورهای منطقه که با خفت از طرف ملت خود طرد شدند درس بگیرد و بر آتش جنگ در منطقه بیش از این ندمند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان اذعان داشت: بی‌شک حمله این سه کشور به سوریه با چراغ سبز رژیم صهیونیستی و آل سقوط صورت گرفت و کشورهای عربی که زلف خود را به زلف این جوانک سعودی گره زده‌اند به‌جای اتکا به محور شرارت داخل و خارج منطقه بهتر است به ملت خود تکیه کنند.

https://shoma-weekly.ir/xQloJc