سیاسی

تدوین پیش‌نویس انتخاباتی جبهه پیروان برای برنامه محوری

محمد کریمی اصفهانی: یش‌نویس انتخاباتی جبهه پیروان با حضور تمام اعضا از جمله دبیرکل جبهه پیروان در دستور کار قرار گرفته و زمانی که نظر تمام اعضا را جلب کند نهایی می‌شود.

دبیرکل جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار گفت: پیش‌نویس انتخاباتی جبهه پیروان با حضور تمام اعضا از جمله دبیرکل جبهه پیروان در دستور کار قرار گرفته و زمانی که نظر تمام اعضا را جلب کند نهایی می‌شود.
محمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره آخرین برنامه‌های جبهه پیروان و تشکل متبوعش اظهار داشت: جامعه اصناف قطعاً مستقل از مجموعه جبهه پیروان حرکت نخواهد کرد همانطور که در گذشته نیز کاملاً در هماهنگی با جبهه قرار داشته این‌بار نیز وحدت یکپارچه را حفظ خواهیم کرد.
کریمی اصفهانی با بیان اینکه کار‌های انتخاباتی جبهه پیروان کلید خورده اما تا رسیدن به مصداق‌ها کارهای جانبی را پیش می‌بریم، گفت: افرادی برای پیگیری مسائل جانبی انتخابات مشخص شده‌اند.
وی متذکر شد: پیش نویس انتخاباتی، گفتمانی جبهه پیروان و همچنین بررسی نوع شعارها، اشکالات قبلی و راهکارهای آینده با حضور تمام اعضاء از جمله دبیرکل جبهه پیروان در دستور کار قرار گرفته است و زمانی که این پیش‌نویس نظر تمام اعضا را جلب کند نهایی خواهد شد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید برنامه‌محور بوده و در مورد مسائل جاری روز از جمله اقتصاد، تورم و وضعیت معیشتی مردم برنامه‌های اساسی داشته باشد و خرد جمعی را در این باره لحاظ کند.
وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور صرفاً مجری قانون است و نباید در این باره اجتهاد کند، یادآور شد: تفاهم با سایر قوا و عمل به بیانات مقام معظم رهبری به صورت اعتقادی از مهمترین شاخص‌های یک رئیس جمهور است.
کریمی اصفهانی رعایت اخلاق اسلامی و عدم تخریب دیگران برای تایید خود را از مهمترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور برشمرد و اظهار داشت: جبهه پیروان پس از بررسی تمام این شاخص‌ها مصداق‌های خود را مشخص خواهد کرد هر چند در حال حاضر افراد زیادی در این چارچوب مطرح هستند.

https://shoma-weekly.ir/LHVt3G