سیاسی

تدبیر و پایداری پایان تنگناها را رقم می زند

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) از آمادگی کمیته امداد پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور سوریه برای تقویت مهارت آموزی برای جوانان و خانواده‌های آسیب دیده از جنگ و انتقال الگوی توانمندسازی به مردم سوریه خبر داد.
حسین انواری در دیدار با خانم کنده المشات، وزیر امور اجتماعی سوریه با بیان اینکه مقاومت دولت و مردم سوریه در مقابل توطئه جهانی جبهه استکبار و هجوم ناجوانمردانه تروریستهای جنایتکار، تحسین برانگیز است، گفت: خداوند در قرآن وعده نصرت الهی را به صابران داده و فرموده با هر سختی، آسانی و گشایش حاصل می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضرت زینب(س) را اسوه صبر و مقاومت عنوان کرد و افزود: این بانوی بزرگوار با تحمل شدیدترین مصائب و سختیها در این آزمایش الهی فرموده است: "چیزی جزء زیبایی ندیدم" که نشان از نگاه توحیدی و عارفانه آن حضرت به مقدرات الهی دارد.

وی افزود: تدبیر و پایداری رمز موفقیت و خروج از بحران است و پایان تنگناها و مشکلات را رقم می زند.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت تشکیل هسته‌های مردمی مقاومت در سوریه، ادامه داد: مناسب است مسئولیت امنیت و اداره امور در تمامی محله‌ها را به مردم و اهالی همان محل واگذار کرد؛ زیرا این کار در بعد امنیتی و هم در تامین نیازهای فوری مردم آسیب دیده، از تاثیر مثبت و بسزایی برخوردار است.

انواری با اشاره به آیه 30 سوره فصلت، یادآور شد: نمونه بارز این آیه شریفه، قیام حضرت امام خمینی(ره) در ایران برای ترویج پیام عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر است و بر طبق وعده الهی، حق پیروز و ماندگار و باطل نابود شدنی است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به ادامه حمایتهای مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه امداد امام(ره) تا هنگام خروج تروریستها از خاک سوریه و بازگشت آرامش و امنیت در این کشور مظلوم تاکید کرد.

در این دیدار وزیر امور اجتماعی سوریه ضمن تشکر از عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم آسیب دیده و دولت سوریه، نقش کمیته امداد را در حمایت از محرومان ستودنی و با اهمیت عنوان کرد و خواستار انتقال تجربیات و مساعدتهای این نهاد به مردم آسیب دیده کشورش شد.

https://shoma-weekly.ir/TMc90T