سیاسی

تخطی از خطوط قرمز رهبری منجر به واکنش مردم خواهد شد

با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری باید از نفوذ استکبار در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خود جلوگیری کنیم زیرا استکبار به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری باید از نفوذ استکبار در مراکز تصمیمگیری و تصمیمسازی خود جلوگیری کنیم زیرا استکبار به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فاطمه رهبر در پاسخ به اینکه دشمن چگونه در چارچوب دوستی در حال دنبال کردن پروژه نفوذ است بیان کرد: در فرهنگ و ادبیات ایرانی نفوذ به معنای تأثیر گذاشتن بر چیزی است لذا نباید از اثرگذاری دشمن در تعاملات و ارتباطاتی که طی جلسات مختلفی، دو طرف مذاکره با هم دارند غافل شویم. عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نفوذ دشمن در کشور منجر به نفوذ در دیگر کشورهای اسلامی منطقه نیز میشود و وحدت مسلمانان در میان این کشورها را هم زیر سوال میبرد لذا باید منویات مقام معظم رهبری مانند همیشه برای ملت و دولت (قوه مجریه، قوه مقننه، دستگاههای نظارتی و...) فصلالخطاب باشد تا برجام موقعیتی برای نفوذ دشمن نباشد. رهبر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری درباره اجرای برجام تصریح کرد: راه برای مجریان کاملا معلوم و خطوط قرمز مقام معظم رهبری نیز معین شده است لذا هیچ گونه عذر و بهانهای از سوی مجریان و دولت قابل پذیرش نیست و با انجام هر گونه اقدامی خارج از چارچوب یاد شده دستگاههای نظارتی و مجلس برخورد لازم را خواهند داشت.

او با اشاره به اینکه شورای عالی امنیت ملی در رأس این نظارت، بر اجرای برجام نظارت ویژهای دارد؛ افزود: ملت ایران نیز نظارهگر انجاموظیفه مسئولین بوده، آگاهانه تمامی امور را رصد میکنند و هرگاه خطایی را مشاهده کنند وارد صحنه شده و با هدایتهای مقام معظم رهبری سکان را به دست میگیرند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران خدشهای وارد نشود همانگونه که در فتنه ۸۸ با حماسهای تاریخی در نهم دی با دقتنظر و درایت در مقابل فتنهگران و دشمنان ایران و اسلام ایستادند.

https://shoma-weekly.ir/h7NJZr