سیاسی

تحقیر نامزدها مغایر اخلاق است

متاسفانه اخلاق ناپسندی است که بخواهند افراد را تحقیر و تخریب کنند؛ مشی اصولگرایی با اینگونه موارد هیچ میانه‌ ای ندارد و کاملا مغایر با اخلاق اصولگرایی می‌داند که برای عرضه خود دیگران را تخریب کنیم.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی معتقد است که اصولگرایان تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری به مصداق نرسیده‌اند و تا انتخاب یک گزینه نهایی و وحدت باید تاچند ماه آینده منتظر ماند

یک فعال سیاسی معتقد است که اصولگرایان تاکنون برای انتخابات ریاست جمهوری به مصداق نرسیده‌اند و تا انتخاب یک گزینه نهایی و وحدت باید تاچند ماه آینده منتظر ماند.

احمدکریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به آخرین وضعیت اصولگرایان برای انتخابات سال 96، گفت: ما در انتخابات دو بخش را در پیش رو داریم، انتخابات ریاست‌جمهوری و دیگری انتخابات شورای شهر. در حال حاضر در خصوص ریاست جمهوری مسائل درون جریان اصولگرایی در حال جریان است و تمرکز بیشتر بر روی ویژگی‌ و توانایی‌ها است و تاکنون به مصداق نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: در مورد شورای شهر اما تا حدود زیادی به جمع بندی رسیده‌ایم، اما تا ارائه لیست نهایی باید کمی صبرکنیم تا به نتیجه کلی برسیم که تا چند ماه آینده مشخص خواهد شد.

کریمی‌اصفهانی،با اشاره به سخنانی مبنی بر اینکه گزینه اصوگرایان به درد استانداری هم نمی‌خورند، گفت: بلاخره این هم یک نظر است! متاسفانه اخلاق ناپسندی است که بخواهند افراد را تحقیر و تخریب کنند؛ مشی اصولگرایی با اینگونه موارد هیچ میانه‌ ای ندارد و کاملا مغایر با اخلاق اصولگرایی می‌داند که برای عرضه خود دیگران را تخریب کنیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه فردی که می‌خواهد وارد عرصه انتخابات شود باید ویژگی‌های لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌شود که هرفردی که فکر می‌کند می‌تواند کاندیدا شود وارد انتخابات شود! فردی که می‌خواهد کاندیدای ریاست‌جمهوری شود باید نسبت به دولت، مجلس، وزرات‌خانه‌ها، سازمان‌های دولتی و سایر مسائل از جمله اقتصادی و سیاسی اشراف و شناخت کافی و کامل را داشته باشد.

وی ادامه داد: نمیشود فردی بدون اطلاع از الفبای سیاست و و فقط با باور اینکه میتوان کاندیدا شد،وارد عرصه شود. انسان باید قدر خودش را بداند حتی در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است.برخی مواقع در گوشه و کنار شنیده می‌شود که برخی افراد می‌خواهند کاندیدا انتخابات شوند، خوب طبیعی است که آدم از دیدن این موارد ناراحت می‌شود.

کریمی‌اصفهانی افزود: فردی که می‌خواهد به عنوان کاندیدا خودش را به مردم معرفی کند باید از ارکان نظام، مسائل سیاسی و فرهنگی، سیاست خارجی و نظامی آگاهی و اشراف داشته باشد.رجل سیاسی نیز به این معنا است که فرد در میدان سیاست حضور داشته باشد. من توصیه میکنم برخی از افراد سعی کنند جامعه را ملتهب نکنند.

https://shoma-weekly.ir/s9XW5c