سیاسی

تحقق شعار سال منوط به توجه به تولید داخلی است

نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:توسعه کشور تنها در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی شکل می‌گیرد.
اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان درباره اینکه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق سیاست‌های پولی اقتصاد مقاومتی باید چه اقداماتی را انجام دهند، اظهار کرد: ما در حزب مؤتلفه اسلامی نگاهمان نسبت به چگونگی کار درباره اقتصاد مقاومتی متفاوت است و با این نگاهی که متأسفانه در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است موافق نیستیم.

وی افزود: متأسفانه رویکردی که در شرایط فعلی از سوی دولت و برخی از نهادهای اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شده است کارگشا نبوده و ما شاهد رونق اقتصادی در کشور نبوده‌ایم.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: انتظار می‌رود دولت و مجلس درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری با ارائه یک برنامه مشخص و درجهت کاهش واردات و حمایت از بخش تولید وارد عمل شوند تا ما بتوانیم رویکرد موفقی را در حیطه اقتصاد مقاومتی اثبات کنیم.

بادامچیان تأکید کرد: امروز و در شرایط فعلی حمایت از بخش تولید داخلی و تولیدکنندگان می‌تواند در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری نقش مهمی را ایفا کند چرا که اگر ما به بخش تولیدی داخلی اهمیت دهیم با کاهش واردات رو به رو خواهیم شد و این امر بستر و زمینه را برای توسعه کشورمان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: شکوفایی، توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشور ما تنها با اتخاذ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی امکانپذیر خواهد بود و ما باید در راستای تحقق این سیاست‌ها به طور جدی وارد عمل شویم.

https://shoma-weekly.ir/PcImUR