سیاسی

تحقق شعار سال در گرو توجه به اقتصاد مردمی است

سید اصغر رخ صفت عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: اگر بخواهیم به اقتصادی شکوفا دست یابیم، لازم است اقتصاد دولتی را کنار بگذاریم تا اقتصاد مردمی تقویت شود.
 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در سال ۹۳ مسئولین دولتی باید بتوانند خود را با ملت هماهنگ کرده و اقتصاد مردمی را رونق بخشند. وی با اشاره به تفاوت‌های اقتصاد دولتی و مردمی، تاکید کرد: اگر بخواهیم اقتصادی شکوفا داشته باشیم، باید حوزه مردمی اقتصاد را شکوفا سازیم و یکی از راه‌ها این است که دولت مردان تولید ملی را تشویق کنند. حوزه تولید و اقتصاد مردمی باید در اولویت قرار گیرد تا شاهد اقتصادی شکوفا باشیم.

رخ صفت افزود: همانطور که حضرت امام (ره) بعد از خدا به ملت متکی بودند و انقلاب اسلامی با کمک مردم پیشرفت کرد، اگر بخواهیم به اقتصادی شکوفا دست یابیم، لازم است اقتصاد دولتی را کنار بگذاریم تا اقتصاد مردمی تقویت شود. وی تصریح کرد: همانطور که تاکنون شعار ما می‌توانیم را در برابر استکبار جهانی پیاده کرده‌ایم، باید از اتکای به غرب و شرق مبرا باشیم تا فرهنگِ غنی اسلامی تقویت شود.

رخ صفت یادآور شد: مسئولین باید متکی به فعالان اقتصادی اعم از بازاریان و دانشگاهیان باشند تا به پیشرفت کامل دست یابیم .

رخ صفت در پایان خاطرنشان ساخت: مسئولین باید همت و با بهره‌مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری به مردم اعتماد کنند و با هدایت کنندگان مسائل اقتصادی همکاری نمایند تا انشاالله سال شکوفایی را در حوزه اقتصادی داشته باشیم.

https://shoma-weekly.ir/4z4eJh