سیاسی

تحریم ها دیگر جایی برای مانور دادن ندارند

تحریم ها دیگر جایی برای مانور دادن ندارد و ایران توانسته از طرق گوناگون در برابر تحریم های مختلف اقتصادی، بانکی و حتی دارویی که کاملا بر خلاف موازین حقوق بشر و مصوبات شورای امنیت ملل متحد است مقاومت و ایستادگی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با وجود تلاش غربی ها و به خصوص آمریکایی ها و صهیونیست ها برای جلوگیری از بومی سازی فناوری غنی سازی با توسل به تحریم های گسترده اقتصادی امروز جمهوری اسلامی در کلوپ کشورهای هسته ای حضور دارد و توانسته علاوه بر تامین نیازهای اساسی کشور در عرصه های صلح آمیز هسته ای نظیر تامین انرژی، صنعتی، پزشکی، کشاورزی و ... نیاز راکتور تهران به غنی سازی 20 درصد را نیز برطرف نماید. صالح اسکندری افزود: غربی ها در مذاکرات اخیر می دانند که
تحریم
ها دیگر جایی برای مانور دادن ندارد و ایران توانسته از طرق گوناگون در برابر  تحریم های مختلف اقتصادی، بانکی و حتی دارویی که کاملا بر خلاف موازین حقوق بشر و مصوبات شورای امنیت ملل متحد است مقاومت و ایستادگی کند. وی در ادامه اظهار داشت: عیار سنجی بسته پیشنهادی ایران به اروپا در نشست گذشته ژنو نشان می دهد که در این بسته علاوه بر موضوع هسته ای، افق های جدیدی درباره تعریف روابط ایران با غرب ارائه شده است که می تواند آینده تعاملات تهران با غرب را قابل پیش بینی کند. اسکندری در پایان خاطر نشان ساخت: با این اوصاف اگر در آزمون امروز طرف غربی سربلند بیرون نیاید و بخواهد با خرید زمان به نفع تحریم ها روند استهلاکی در مذاکرات را پیگیری کند همان مسیر بن بست توافقات تهران، بروکسل و پاریس در سالهای 2003 و 2004 تکرار خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/D00WQm