سیاسی

تجربه موفق مدیریت جوانان می‌تواند در مجلس نیز تکرار شود

غفوری فرد در مورد حضور خود در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقد به جوان گرایی در اداره امور جامعه هستم ، جوانان خوشبختانه نتایج خوبی را در اداره امور جامعه داشتند و می توانند در مسند نمایندگان مجلس نیز موفق باشند.
مشاور شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی باید در متن مردم باشد، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با درد مردم آشنا باشند تا بتوانند در حل مشکلات جامعه موثر باشند.

«حسن غفوری فرد» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک اقدام دموکراتیک و عمومی است و هر فردی که حائز شرایط باشد می تواند در این انتخابات شرکت کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این انتخابات می توانند از ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی یا از قشر جوان و متخصص جامعه باشد و هیچ مانعی برای حضور افراد در سطوح مختلف جامعه وجود ندارد.

رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حداکثر سن نمایندگی 75 سال عنوان شده است، افزود: اگر مردم به نمایندگان ادوار گذشته اقبال داشته و نمایندگان سابقه خوب کاری را در ادوار گذشته ارائه کرده باشند قطعا مردم علاقمند به انتخاب آنها در دوره جدید مجلس شورای اسلامی هستند. طبیعی است در صورت ریزش رای ممکن است برخی مورد اقبال کمتری از دوره گذشته قرار بگیرند.

رییس سابق خانه احزاب با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد جوان گرایی و به کارگیری جوانان در مسئولیت های مختلف در جامعه ادامه داد: رهبر انقلاب با توجه به این اصل در بسیاری از مناصب تحت نظرشان از انتصاب جوانان در مسئولیت های گوناگون بهره بردند و پیرو همین اقدام رهبر انقلاب جو جوان گرایی در کشور رونق خوبی دارد.

غفوری فرد در مورد مشخصات یک نماینده کارآمد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار اصلی مجلس در کمسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی است که در یک شورای تخصصی تصمیم های مهم اتخاذ و بررسی طرح های مختلف صورت می گیرد و در نهایت یک نماینده مجلس باید در یکی از کمسیون ها و شوراهای مجلس دارای تخصص باشد.

وی با اشاره به کمسیون های تخصصی مختلف مجلس از جمله کمسیون قضایی، اقتصادی، نیرو، بهداشت و... تصریح کرد: یک نماینده خوب در مجلس شورای اسلامی لازم است در یکی از کمیسیون های تخصصی دارای تجربه و مهارت باشد و در مراحل بعدی ارتباط خوبی با مردم داشته باشد زیرا مجلس مهمترین حلقه ارتباط مردم با نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در متن مردم باشند و با درد مردم آشنا باشند تا بتوانند در حل مشکلات جامعه موثر باشند.

غفوری فرد در مورد حضور خود در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقد به جوان گرایی در اداره امور جامعه هستم ، جوانان خوشبختانه نتایج خوبی را در اداره امور جامعه داشتند و می توانند در مسند نمایندگان مجلس نیز موفق باشند.

وی در مورد استفاده از تجارب نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استفاده از تجارب نماینده ادوار گذشته حتما مستلزم نماینده شدن افراد نیست بلکه نمایندگان ادوار گذشته مجلس در دنیا در کشورهای مختلف در غالب هیات مشاور به نمایندگان مشاوره می دهند تا رای انها در بررسی طرح ها و لوایح با آگاهی کامل باشد.

مشاور شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: موضوع مشاوره برای نمایندگان در مجلس هشتم مورد تایید قرار گرفت تا هر نماینده بتواند از مشاوره و اتاق فکر استفاده کند و در ارایه رای خود برای تایید و رد طرح ها و لوایح با آگاهی کامل عمل کنند.

این فعال اصولگرا در مورد نقش رسانه ها در انتخابات خاطر نشان کرد: رسانه ها باید مردم را در شناخت بیشتر کاندیدا کمک کنند رسانه ها می توانند در روشنگری سابقه نمایندگان و معرفی طرح هایشان برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال موثر باشند.

غفوری فرد تصریح کرد: رسانه ها می توانند مردم را با بینش افرادی که برای ثبت نام کاندیدای نمایندگی مجلس اعلام آمادگی کردند آشنا کنند تا با طرز تفکر آنها در حل مشکلات جامعه آشنا شوند.

https://shoma-weekly.ir/l50CeX