سیاسی

تا دولت از التقاط تصفیه نشود انقلاب به انحراف تهدید می شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی برای نفوذ بدرون حاکمیت دو مانع مهم داشتند که آنها رابا ترور برداشتند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی برای نفوذ بدرون حاکمیت دو مانع مهم داشتند که آنها رابا ترور برداشتند.
این زندانی قبل از انقلاب که از نزدیک با جریانهای و عناصر سیاسی قبل از انقلاب در زندان آشنا شده است در حاشیه مراسم سی وسومین سالگرد شهادت دکتر آیت به خبر نگار شبکه خبر گفت : پس از پیروزی انقلاب ورفراندوم تعیین حکومت . وقتی که مخالفین با اسلامی شدن نظام حکومتی دیدند مردم ( جمهوری اسلامی ) را رای دادند که مفهومش این بود که شکل حکومت جمهوری و محتوای آن اسلام است . برای اینکه حکومت جدید را از محتوا خالی کنند تا مثل بعضی از جمهوری های اسلامی موجود لائیک باشد . برنامه ریزی کردند که تئوریسین های نظام را که این محتوا را میتوانند تنظیم کنند . و به علت تسلطشان به منابع اسلامی خطوط انحرافی در اسلام وفقه را می شناسند ونمی گذارند این خطوط وارد محتوای حکومت شود . از بین ببرند و ترور کنند . لذا شما می بینید که شهادت آیه الله شهید مطهری را که شخصیتی اسلام شناس و انحراف شناس است در دستور کار خود قرار میدهند .لذا بعد که دشمنان محتوای اسلامی حکومت میبینند باز هم افراد دیگری هستند که از این محتوا دفاع کنند و اجازه انحراف در مبانی بویژه در تدوین قانون اساسی نمی دهند  برای از بین بردن آنها هم برنامه ریزی میکنند.

    ترقی ترور شخصیت هائی مثل شهید بهشتی و ائمه جمعه وشهدای محراب را همه از شاگردان مکتب امام بودند را در راستای هدف اول دشمن یعنی از بین بردن موانع تئوریک و ایدئولوژیک . انحراف انقلاب دانست و افزود:مانع دیگری که سرراه منحرف کردن انقلاب بوسیله دشمنان بود عناصری بودند که دارای علم و شناخت از رجال سیاسی قبل از انقلاب داشتند و جریانهای التقاطی و فراماسیونی ووابسته به غرب یا شرق را با افرادش دقیقا می شناختند و اجازه نمی دادند برای تحقق اهدافشان بدرون حکومت نفوذ کنند .

    این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه شهید آیت را یکی از قوی ترین و جامع ترین و دقیق ترین شخصیت دارای علم رجال سیاسی تاریخ معاصر دانست که کاملا به افکار و عقاید و سوابق سیاسی و انحرافات و وابستگیهای آنها مسلط بود و به علت مطالعات حوزوی تا مقطع درس خارج از مبانی اسلامی و فقهی هم مطلع بود .

     ترقی مخالفت شهید آیت با میرحسین موسوی در حزب و انتخاب او بعنوان وزیر امور خارجه را مبتنی بر همین شناخت دانست و افزود : شهید آیت موسوی را دارای رسوبات فکری چپ و التقاطی از زمان عضویتش در حزب خداپرستان سوسیالیست می دانست که در بعد از انقلاب اسلامی با جریان پیمان ارتباط داشت وموجب نفوذ این جریان بدرون حزب جمهوری اسلامی شد.

    ترقی ترور شهید آیت در صبح روزی که با دردست داشتن پرونده سوابق موسوی می خواست به مجلس برود تا در مخالفت با وزیر امور خارجه شدن او صحبت کند را برای شناخت جریانی که از افشاگری او متضرر میشد کافی دانست و افزود : همان جریانی که برای وزیر شدن موسوی ها آیت را از سررا برمیدارد  امروز برای رئیس جمهور شدن او فتنه 88 را بوجود میآورد و حاضر میشود به نظام ظلم شود و خسارتهای مادی و معنوی فراوانی به کشور وارد شود.

     رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی  در ادامه گفت : اگر دشمنان اسلام و انقلاب امثال آیت و لاجوردی و امثال مطهری و بهشتی را از سر راه خود برنمی داشتند امروز نمی توانستند اینگونه عوامل خود را وارد حاکمیت کنند و با ایده های سکولاریزم و لیبرالیسم وغرب گرائی  فرایند انقلاب اسلامی در دست یابی به دولت اسلامی و جامعه اسلامی نمونه را به تاخیر انداخته و مانع تحقق سیاستها و شعارهای رهبری انقلاب شوند .
    سردبیر هفته نامه شما افزود : تا دولت و کارگزاران حکومتی از التقاط و انحراف تصفیه نشوند و تا عناصر منحر ف فکری سکولارو لیبرال و غرب گرا از بخش های برنامه ریزی کشور کنار گذاشته نشوند راه امثال شهید مطهری و بهشتی و آیت و لاجوردی ها ادامه نخواهد یافت و انقلاب توسط اینها تهدید به انحراف خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/0Ls8DH