سیاسی

بی‌غیرت‌ها کاپیتولاسیون را تصویب کردند

این افراد به لبخندهای دشمن اعتماد می کنند و در صحنه عمل نیز مجبور به امتیازدهی به آنان هستند به طوری که در گذشته همین بی غیرت های سیاسی قانون کاپیتولاسیون را در ایران وضع کردند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اینکه برخی سعی دارند چشم بسته برجام را جلو ببرند و مدام از خوش بینی حرف می زنند کاملا مغایر با نگاه دینی ما به دشمنی دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله جوادی آملی در خصوص بی غیرت های سیاسی گفت: تذکرات چنین شخصیتی همه از سر حکمت است و اکنون نیز به عینه این بی غیرتی سیاسی در میان برخی از جریان ها داده می شود.

وی با بیان اینکه این طیف ها نسبت به خطر دشمن بی تفاوت هستند و اساسا دشمنی با ملت ایران را توهم می پندارند، گفت: این افراد به لبخندهای دشمن اعتماد می کنند و در صحنه عمل نیز مجبور به امتیازدهی به آنان هستند به طوری که در گذشته همین بی غیرت های سیاسی قانون کاپیتولاسیون را در ایران وضع کردند.

خرسند با تاکید بر اینکه باید مراقب و هوشیار بود تا در قضیه برجام نیز اسیر این معضل و آسیب نشویم، گفت: اینکه برخی سعی دارند چشم بسته برجام را جلو ببرند و مدام از خوشبینی حرف می زنند کاملا مغایر با نگاه دینی ما به دشمنی دشمنان است و تذکر آیت الله جوادی آملی نیز ناظر به همین مساله بوده است.

https://shoma-weekly.ir/5lUC5j