سیاسی

بیداری اسلامی میراث صدور انقلاب امام

بیش از دو دهه از رحلت امام خمینی (ره) و عروج روحانی روح بزرگ آن مرد تاریخ ساز می گذرد، امروز ما شاهد پیروزیهای روز افزون امت اسلام در صحنه های جهانی هستیم و فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی در سراسر جهان از مکتب امام خمینی (ره) انتشار یافته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سالگرد ارتحال امام (ره)و بزرگداشت قیام تاریخی 15 خرداد گفت : بیداری اسلامی ، جنبش ضد سرمایه داری و ضد صهیونیستی میراث امام(ره) در صدور انقلاب اسلامی به جهان است.

فرهنگ ظلم ستیزی در جهان از مکتب
امام خمینی (ره) انتشار یافته است

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت افزود: بیش از دو دهه از رحلت امام خمینی (ره) و عروج روحانی روح بزرگ آن مرد تاریخ ساز می گذرد، امروز ما شاهد پیروزیهای روز افزون امت اسلام در صحنه های جهانی هستیم و فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی در سراسر جهان از مکتب امام خمینی (ره) انتشار یافته است.

همه تحولات در دنیای امروز به سر انگشت 
هدایت او برمی گردد

حبیبی تصریح کرد : امام خمینی (ره) یک شخصیت کم نظیر در تاریخ و تحول آفرین بی نظیر در قرن ماست. همه تحولات در دنیای امروز به سر انگشت هدایت او برمی گردد و ما افتخار داریم رهرو جنبش امام(ره) هستیم .
امام(ره) کار بزرگ خود را از 15 خرداد شروع کرد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به قیام تاریخی 15 خرداد تاکید کرد : امام(ره) کار بزرگ خود را از 15 خرداد شروع کرد و جانشین بر حق او هم در همین روز ماموریت الهی خود را آغاز فرمودند و این امانت بزرگ خدایی را تحویل گرفتند.

صلابت و هوشمندی امام گونه مقام معظم رهبری


وی افزود: طی دو دهه گذشته مقام معظم رهبری با صلابت و هوشمندی امام گونه خود، انقلاب را از گردنه های سختی عبور دادند و بحرانهای عظیمی را مدیریت کردند و کشتی انقلاب را در طوفانهای سیاسی در منطقه ، جهان و نیز توطئه های دشمن در داخل هدایت و به ساحل نجات رساندند .

امروز انقلاب اسلامی قدرتمندترین
روز های حیات خود را می گذراند


حبیبی در ادامه بیان داشت: شجاعت فوق العاده مقام معظم رهبری در مواجهه با زور گویی های قدرتهای جهانی و عدم سازش با استکبار جهانی به عزت و عظمت انقلاب اسلامی افزود و اقتدار ملی را در منطقه و جهان افزایش داد. امروز انقلاب اسلامی قدرتمندترین روز های حیات خود را می گذراند. ملت از نبرد های سخت و نرم با قدرت عبور کرده و با بصیرت کامل چون کوه پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند و تهدید ها را با به فرصت تبدیل می کنند.

مهمترین ماموریت اجرای احکام قرآن در جامعه نمونه اسلامی


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد : مهمترین ماموریت امام (ره) اجرای احکام قرآن در جامعه نمونه اسلامی است. این هدف گذاری همچنان در دستور کار مقام معظم رهبری ، نظام و انقلاب وجود دارد و همین نقطه روشن الهام بخش حرکت های آگاهی بخش در جهان اسلام است .

مجلس بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب
اولویت کشور را مشخص کند


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به مردم به دلیل شکل گیری یک مجلس نیرومند، به پیام مقام معظم رهبری در بازگشایی مجلس نهم اشاره کرد و گفت : مجلس بر اساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب باید اولویت مسائل کشور را مشخص کند و همت نمایندگان به آن معطوف شود، اگر نمایندگان به وظایف نمایندگی بیندیشند این مهم امکان پذیر است .

کلیدی ترین رهنمود های رهبری به مجلس
حبیبی اظهار داشت : بازنگری در قوانین و تصویب قوانین جامع روز آمد، شفاف ، کار آمد و معطوف به نیاز های مردم و نیز پرهیز از چالش های ناموجه با دیگر قوا از کلیدی ترین رهنمود های رهبری به مجلس بود.

امیدواری به عزم نمایندگان


وی ادامه داد: امیدواری کامل داریم که نمایندگان عزم کردند در دور جدید فعالیت خود در پاسخ به مطالبات مقام معظم رهبری و مردم مضاعف کنند.

انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس یک تجربه جدید
در رقابت درون گفتمانی اصولگرایان

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شکل گیری هیئت رئیسه موقت مجلس ضمن تبریک به دکتر لاریجانی اظهار داشت : رقابت اخلاقی اصولگرایان برای انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس یک تجربه جدید در رقابت درون گفتمانی اصولگرایان است. این مدل از رقابت می تواند مبنای کار آمد و خوبی نشاط سیاسی در مجلس باشد. محصول این رقابت باد سبقت در پاسخگویی به مطالبات رهبری و مردم باشد.

یک سازو کار دموکراتیک بر مبنای دو گفتمان اصولگرایی
حبیبی گفت : این رقابت یک سازو کار دموکراتیک بر مبنای دو گفتمان اصولگرایی بود و نتایج مبارکی هم ببار آورد. ضمن اینکه تلاش شد تبلیغات منفی علیه یکدیگر صورت نگیرد و رقابت کاملا اخلاقی باشد .

اسلام گرایان مصر خطر بازگشت دیکتاتوری را جدی بگیرند


وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص تحولات مصر گفت : اسلام گرایان باید خطر بازگشت دیکتاتوری و بازگشت نظامیان به قدرت را جدی بگیرند و در دور دوم اتخابات با اتحاد و همبستگی اسلامی جلوی باز تولید استبداد در نظام سیاسی مصر رابگیرند .

سازمان ملل باید مسئولیت فاجعه انسانی در سوریه را بپذیرد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان در واکنش به کشتار بی رحمانه کودکان توسط تروریست ها در سوریه گفت : کشتار زنان و کودکان در سوریه یاد آور جنایت صهیونیستها در صبرا و شتیلاست . سازمان ملل باید جلوی ورود تروریستها و سلاح به سوریه را بگیرد و مسئولیت این فاجعه انسانی را بپذیرد.

https://shoma-weekly.ir/IXbRZb