سیاسی

بیداری اسلامی تداوم راه غدیر است

سید مهدی جولایی با اشاره به افزون شدن حملات رسانه ها و شرکتهای تبلیغاتی صهیونیستى به نظام اسلامی، افزود: این حملات نشانگر آن است که پایه انقلاب مستحکم است و این توفانها نمى‌تواند این بناى شامخ را متزلزل کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به زنده بودن بیداری اسلامی بر خلاف تمام دسایس دشمن و آینده روشن این مسیر گفت: امروز شاهد آن هستیم که جوانها در سراسر جهان به نداى اسلام دل بستهاند. این از برکات انقلاب اسلامى و تداومِ راه غدیر است. این مطرح کردنِ یک خطّ روشن براى بشریت است تا به آنچه پیغمبران مژدهاش را دادهاند، برسد.

سید مهدی جولایی ضمن اشاره به افزون شدن حملات رسانه ها و شرکتهای تبلیغاتی صهیونیستى به نظام اسلامی، افزود: این حملات نشانگر آن است که پایه انقلاب مستحکم است و این توفانها نمىتواند این بناى شامخ را متزلزل کند.

وی با بیان اینکه اگر آن روز امّت اسلامى نصب پیغمبر در غدیر را درست و با معناى حقیقىِ خودش درک  و تربیت نبوى استمرار پیدا مىکرد، بشریت بسیار زود به نقطه اعتلاى خویش مىرسید، خاطر نشان کرد: پیشرفت، صلح، عدالت و کمال تنها بخشهایی از نتیجه غدیر است که با درک و تبلیغ پیام غدیر می توان به برکات آن دست یافت.

https://shoma-weekly.ir/Z9Nc4o