بین الملل

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در محکوم کردن توطئه مستکبرین در اهانت به مقدسات اسلامی

بسم الله الرحمان الرحیم  
إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا  (قرآن کریم) 
آنگاه که دشمنان ارزش ها و سلطه طلبان ضد حقوق بشر شکست خوردند به دروغ ، تهمت ، اهانت و بیهوده گویی می افتند . 
اهانت و بی ادبی و حرمت شکنی نشریه شارلی ابدو فرانسه نسبت به مقدسات دین اسلام و هتک حرمت مرجعیت سیاسی، دینی مسلمانان ، ارزش های انسانی و الهی ، نمونه ای دیگر از خصومت و دشمنی استکبار غرب با اسلام و مسلمین است و نمونه دیگری از زیر پا گذاشتن حقوق بشر انسان هاست . 
شکست سنگین استعمارگران غربی در فتنه اخیری که در ایران شروع کردند موجب عصبانیت و غیظ شدید آنان شده ، و مانند اغتشاشگران مزدورشان در کشور ما ، اقدام به اهانت و ناسزا و هتک مقدسات و ارزش های ملت بزرگ ایران کرده اند .  
شارلی ابدو ابزار این دشمنی غربی های استعمارگر و صهیونیسم است و از هر نظر محکوم انسان ها ، ملت های آزادیخواه و صلح طلب می باشد .  
حزب موتلفه اسلامی این اقدامات سخیف و موهن،  را نشانه‌ای از اضمحلال ، سقوط سیاسی  غرب و صهیونیسم رو به فروپاشی دانسته و هم صدای دیگر آزادیخواهان جهان و مردم رشید و مسلمان ایران انزجار خود را از اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو و کارگردان های پشت پرده آن اعلام می‌دارد و از مسلمانان و ارزشگرایان جهان می‌خواهد تا در برابر مستکبرین هم‏صدا و متحد شوند و جبهه حق را در برابر باطلگرایان یاری دهند و چهره واقعی دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را نمایان سازند. 
حق همیشه بر باطل پیروز است .  
حزب موتلفه اسلامی  
18/10/1401

https://shoma-weekly.ir/iwTxiE