سیاسی

بیانیه حزب

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ونیز چهل و نهمین سالگرد قیام 15 خرداد بیانیه ای صادر کرد.


حزب موتلفه اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ونیز چهل و نهمین سالگرد قیام 15 خرداد بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
قیام 15 خرداد اگرچه سرآغاز نهضت امام خمینی نبود، اما نقطه عطفی بود از پیوند امامت و امت که به برکت خون شهیدان آن روز جاودانه گشت. 15 خرداد روزی بود که امت نشان داد همپیمان با بزرگمردی است که راه مقاومت حسینی را برگزیده و در برابر یزیدیان زمان ایستاده است. این پیوند آغازگر راهی شد که سرانجام بساط 2500 سال حکومت خودکامه ستمشاهی را برکند و حکومتی اسلامی بر اساس آموزه های "مکتب امام" را بنیان نهاد.  مکتبی دو بُعد اصلى معنویت و عقلانیت بنیانهای آنرا ساخته و مسیر جدیدی را فراروی امت اسلامی فراتر از خاک میهنمان قرار داد که افول نظام سلطه شرق و غرب را به ارمغان آورده و پویایی و شادابی نظام اسلامی را به ارمغان آورد.

در طی این مسیر بیست و شش ساله از 15 خرداد 1342 تا 14 خرداد 1368 امت اسلامی هر روز بالنده تر گشته و علی رغم تلاش های استکبار در سطوح مختلف؛ ترازی از یک مدل جدید اداره جامعه بر اساس الگوهای برخاسته از تعالیم الهی را به نمایش گذاشت.
14 خرداد 1368 لحظه امتحانی سترگ از ملتی مقاوم بود. لحظه مفارغت مرید از مراد و خروج روح از کالبد تن؛ اما نعمت الهی بار دیگر سوی ملت شکرگزاری که امام خود را تنها نگذاشته بود، سرازیر گشته و رهبری فرزانه برای امت به عرصه پای نهاد که مدبرانه توطئه های لاینقطع دشمنان را خنثی نمود. اینک پس از 23 سال دشمن به ساده انگاری خود در امید بستن به عروج روح خدا پی برده است و دریافته که نه تنها در شرایط جدید رابطه امامت و امت به استحکام گذشته است؛ بلکه انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای مسلمان صادر گشته و بیداری اسلامی شکوفا گردیده است. اینک مناسبات جهانی که در آخرین نمونه آن ، مذاکرات هسته ای اخیر بیش از هر وقت دیگر رخنمون گردیده؛ گویای قدرت ایران اسلامی است. قدرتی که جز با رهبری امام خامنه ای و همراهی پیوسته امت وفادار فراهم نگشته است.
امروز در پنجاهمین سال نهضت امام خمینی و در میان پیچ تاریخی در حرکت به سوی نقطه آرمانی امت اسلامی؛ با بازخوانی ریزشها و رویشها به خوبی در میابیم که میوه شیرین "مقاومت در برابر دشمنان" به ثمر نشسته است و توفیقات 23 سال زعامت امت توسط خلف خمینی کبیر؛ اندیشه و مبانی غرب را به چالش کشیده است. از همین رو است که دشمن آخرین تیرهای چله خود را به سوی ما پرتاب می نماید و در صورت تداوم مقاومت پیروزی نهایی بسیار نزدیک است. الیس الصبح بقریب؟
این ایستادگی و پایمردی در برابر دشمن در خاک میهن اسلامیمان ؛ بیش از هرچیز حاصل معارف گسترش یافته از کتب علوی و رهبری هوشمندانه دو تن از فرزندان امیرالمومنین علیه السلام است. تقارن دو نقطه حساس تاریخ نهضت امام خمینی با سالروز میلاد سرسلسله ائمه هدی علیهم السلام را به فال نیک گرفته و پیروزی ملت ایران در "جهاد اقتصادی" و ملت بیداری شده اسلام در برابر جائران زمان را از ایزد منان خواستاریم.
حزب موتلفه اسلامی با تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و نیز تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد درود می فرستد و از عموم ملت ایران دعوت می کند در مراسمی که بدین منظور در سراسر کشور برگزار می شود شرکت کنند.
اعضای حزب در تهران نیز با شرکت در مراسمی که 15 خرداد در مهدیه تهران برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت.
حزب موتلفه اسلامی

https://shoma-weekly.ir/hLqdNx