سیاسی

به جای بداخلاقی انتخاباتی گره های مردم را باز کنید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مردم امروز طرح سیاسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را رد کردند تا تیر سیاسی کارها به سنگ بخورد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مردم امروز طرح سیاسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را رد کردند تا تیر سیاسی کارها به سنگ بخورد.

محمدرضا ملکشاهی راد در گفتگو با مهر، با اشاره به جلساتی که با حضور شهردار تهران در کمیسیون عمران برگزار شده است، اظهار داشت: ابهاماتی که آقای قالیباف در این جلسات رفع کرد، هیچ شائبه ای برای نمایندگان باقی نگذاشت تا عملا مطرح کردن این طرح بیشتر به یک بازی سیاسی شبیه باشد.

وی افزود:به نظر می رسید برخی اشخاص این شفاف سازی و پاسخگویی شهرداری را برنتافتند تا ثابت کنند، در صدد گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند، اما نمایندگان امروز با رد تحقیق و تفحص، ثابت کردند سیاسی کاری جایی در دستور کار اکثریت نمایندگان ملت ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ابراز امیدواری کرد، عده ای که در اندیشه سنگ اندازی در مسیر خدمتگزاران به مردم هستند، به جای این رفتارهای بداخلاقانه، در اندیشه رفع گره های مردم و گشایش در امورات اقتصادی آنها باشند.

ملکشاهی راد بابیان اینکه استان لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است، گفت: در حوزه اقتصاد گفتاردرمانی دردی را دوا نمیکند، اقتصاد مقاومتی باید برای مردم شغل ایجاد کند و مدیران بهجای بحثهای تئوریک، طرح ،برنامه و پروژه عملیاتی ارائه دهند؛ دلیل عقبماندگیها بیعرضگیهاست در عرصه رقابت کسی که توانایی متقاعدسازی دارد برنده میدان است.

وی افزود: در جامعهای که اشتغال این وضعیت را دارد باید به سمت توسعه مشاغل خانگی برویم کارخانههای ما رقبای بینالمللی دارند ما باید شرایطی را فراهم کنیم که بنگاههای زودبازده بازار فروششان فراهم شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که پایه و اساس مردم باشد و افزایش قدرت تولید و درآمد مردم نمایان نیست مدیران به سراغ تولیدات و حمایت سرمایهگذاران بروند شرایط را مساعد کنند شرکتهای دولتی گاهی اوقات رقیب بخش خصوصی میشوند از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

https://shoma-weekly.ir/Lu9EVB