سیاسی

به بهانه ی مهسا

صورت مسئله :

1- نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب بدنیال جامعه سازی اسلامی وجامعه پذیری سیاسی نسل جدید است که نه قیل از انقلاب را دیده اند و نه جنگ تحمیلی را درک کرده اند و نه از دشمنی های استکبار علیه ایران چیزی یادشان است .

2- دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها که دستاوردهای حیرت آور انقلاب در گام اول را ناشی از پایداری انقلاب بر اصول و ارزشهای اولیه ومقاومت و ایستادگی مردم ورهبریهای هوشمندانه ولی فقیه وگفتمان عدالت و معنویت اسلامی انقلاب میدانند برای تابودی همه ی این عوامل بسیج و هماهنگ شده اند.

3- موفقیتهای دولت سیزدهم در یکسال گذشته ؛ تئوریهای "عدم امکان استقلال خواهی"لزوم وابستگی برای توسعه" "لزوم کنار آمدن باکدخدا" "مذاکره بجای مقاومت "برجام حلال همه مشکلات است " و... را باطل ونقشه های اصلاح طلبان آمریکائی برای تغییر ریل انقلاب از اصول انرا برملاساخته است .

4- شکست مفتضحانه تحریم فلج کننده آمریکا علیه ایران شکل مقاومت ملت ایران را به الگوی روسیه برای مقابله با تحریم آمریکا تبدیل کرده .

5- توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ؛ قدرت هرگونه تهدید نظامی علیه ایران را از دشمنان گرفته .

6- نفوذ گفتمان و منطق عدالتخواهانه ووحدت بخش جمهوری اسلامی درسراسر جهان اسلام و ملتهای غیر متعهدافزایش یافته .

7- عنقریب دولت سیزدهم خواهد توانست با روش ها خنثی سازی تحریمها به رشد اقتصادی کشور سرعت و شتاب داده و ازموانع تولید عبور وبرمشکلات معیشتی و رفاهی مردم غلبه پیدا کند.واین یعنی ترد سیاستهای اقتصادی غیر مقاومتی و نیوکنزی دولتهای گذشته و تکیه بر عدالت و ظرفیتهای داخلی وتولید دانش بنیان.

8- رهبری انقلاب اسلامی درجایگاه ولایت امری مسلمین جهان پرچمداری عدالت و معنویت را با دفاع از مظلومان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین و یمن وترس زدائی از مقابله با استکبار وامید بخشی به ظهورمنجی عالم بشریت و نجات قریب الوقوع مستضعفان روز بروز مقتدرتر وجذابتر به پیش می رود.

راهکار دشمن برای جلوگیری از روند موفقیت نظام اسلامی

· منحرف کردن افکار عمومی جهان از موفقیتها و سانسور کردن پیشرفتهای شگفت آور ایران اسلامی

· سیاه نمائی ودروغگویی وارونه جلوه دادن تمام اقدامات مثبت در نظام اسلامی وبزرگ نمایی هرگونه ضعف ونقص درآن.

· سنگین ترین سرمایه گذاری تاریخ برای سلطه رسانه ای بر مردم ایران برای تحمیل تهاجم فرهنگی و استحاله فرهنگی وجنگ شناختی با ارزشها و اعتقادات و باورهای مردم ایران بویژه تسل جوان از طریق دهها شبکه رادیو تلویزیونی و ماهواره و لشکر سایبری منافقین و سلطنت طلبان و تجزیه طلبان .

· ایجاد هماهنگی وخط مشی واحد بین اپوزسیون خارج و مخالفین و منتقدین داخل برای تغییر رفتار و اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی از طریق بهانه های ؛ بنزینی؛آبی؛تغلب؛فوت مهسا ؛گرانی ؛ حقوق معوقه؛ حجاب، گشت ارشاد ، هواپیمای اوکراینی و...

· تبدیل مطالبات قانونی وتجمعات مسالمت آمیز مردم به فتنه واغتشاس و بی ثباتی و ناامنی و خرابکاری و تخریب اموال عمومی و کشته سازی توسط ضد انقلاب و وابستگان به سفارتخانه های انگلیس و ..وحمله به اصل نظام و رهبری و حتی هتک اسلام وقرآن و مسجد .

دلایل اثباتی راهکارهای اتخاذ شده توسط دشمن:

1- چرا وقتی که ایران عضو رسمی پیمان شانگهای میشود و قرار دادهای مهم اقتصادی و سیاسی با کشورهای همسایه می بنددو بدین طریق تحریمها را خنثی می کند فوت مهسا بهانه میشود؟

2- چرا وقتی که رهبری انقلاب در مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام جایگاه تشیع در استکبار ستیزی وتمدن سازی را تبیین میکند و راهبرد آینده جهان اسلام را مشخص میکند ؛ دشمن اینهمه برای مریض جلوه دادن رهبری دررسانه هایش دروغ بافی میکندو از رسوائی بعدش هم ابائی ندارد

3- چرا درزمانی که رئیس جمهور با دستی پر از کیفر خواست علیه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی و راهکار چندجانبه گرائی و عدالت محوری برای مدیریت جهان میخواهد به سازمان ملل برود جنجال برسر فوت طراحی شده از قبل گروهکهای کوموله و پژاک که دستشان بخون هزاران هموطن آلوده است شروع میشود ؟

4- آیا سران جنایتکار مجاهدین خلق(منافقین) که صدها زن ایرانی را درزتدان آلبانی مجبور به ازدواج تشکیلاتی کرده وحق فرزتدآوری را از آنها سلب وحتی اجازه روسری انتخابی به آنها نمیدهند ودستانشان به خون هزاران زن و کودک هم وطنشان به خیانت آلوده است ؛ از روی خیر خواهی حامی بی حجابان وخونخواه دروغین مهسا امینی شده اند ؟

5- عوامل ضد انقلابی که همین چند روز در تجمعات شهر ها برای کشتن دختران زیبا با اسلحه و ظرفهای دارای اسید برای اسید پاشی روی زنهای حاضر در تجمعات دستگیر شدند ؛ اینان عزادار مرگ مهسا هستند؟

6- بیانیه اغتشاش طلبانه مردا دماه سران فتنه؛ ومواضع آنها در همین مسئله ؛ بیانیه احزاب اصلاح طلب به بهانه مهسا علیه اسلامی کردن جامعه ؛ عزای عمومی ربع پهلوی منفور؛ موضع کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و سلطنت طلبها و گروهکهای تجریه طلب کرد؛ بیانیه مرجع تقلید نمایان اطلاح طلب ؛ نشان از هماهنگی اقلیتهای فاقد سرمایه اجتماعی و منفوری میدهد که برای مقابله با نظام مستحکم و قوی جمهوری اسلامی به دریوزگی و خیانت و خود زنی و آویزان شدن به دشمنان کشور شده اند .

وظیفه نیروهای مدافع انقلاب وحافظان نظم و امنیت

الف)-به نتیجه رساندن تحقیقات مربوط به علل و عوامل این فوت و اعلام به جامعه برای تنویر افکار عمومی

ب)- شناسائی و دستگیری عوامل ضد انقلاب و گروهکهای تجزیه طلبی که به اموال عمومی خسارت زده اند

ج)- شناسائی و دستگیری عوامل کشته ساز

د)- شتاسائی و دستگیری عواملی که موجب به شهادت رساندن نیروی انتظامی شده اند

ه)- تشکیل دادگاه برای سلبریتی هایی که به این بهانه کشف حجاب کرده و مروج منکرات و تحریک مردم

به اغتشاش شده اند.

و)-تشکیل دادگاه مطبوعات برای روزنامه هاو نشریاتی که با دروغ پردازی و عکسهای جعلی موجب

تشویش افکار عمومی شده اند .

ز)- اخراج عوامل و بستن سفارتخانه هایی که برای چندمین بار در این نوع اغتشاشات نقش داشته اند

بویژه انگلیس

ح)- معرفی روحانیونی که با اظهارات عجولانه و لیبرالی و بعضا خوشرقصانه برای دشمن اجرای حدود

الهی در جامعه اسلامی را زیر سوال برده اند

ط)-اصلاح شیوه های ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه در شورای عالی انقلاب فرهنگی وتعیین وظائف دقیق

ضابطین این امر در جامعه .

ی)- باز سازی اقتدار و اعاده حیثیت از مجاهدان جان برکف نیروی انتظامی که ضامن امنیت مردم هستندو

برخورد با کسانی که در این مدت در تضعیف اقتدار پلیس تلاش کردند.

ک)- اجرای دقیق قانون حجاب و عفاف در تمام ادارات و مراکز دولتی و وابسته وبرخورد با هرگونه ترک

فعل دستگاهها ی مسئول دراین زمینه مثل بقیه قوانین جاری در کشور

ل)- حفظ هوشیاری و بصیرت مردم و جامعه در قبال این نوع توطئه ها و منفعل نشدن در برابر آن

م)- مدیریت جامع و کامل فضای مجازی توسط دستگاهی فراقوه ای براساس مصالح و منافع ملی وامنیتی

https://shoma-weekly.ir/6VjtLZ