بین الملل

بهت رژیم صهیونیستی از پیشرفت موشکی ایران دوگانه‌های بی‌پایان غربی‌ها اولین سنگ‌اندازی جمهوری ‌خواهان در اوکراین

بهت رژیم صهیونیستی از پیشرفت موشکی ایران

کارشناس صهیونیست در مصاحبه تلویزیونی گفت: سخت است باور کنیم که ایران بعد از آمریکا، روسیه و چین به موشک هایپرسونیک دست پیدا کرده است و شاید هنوز در مرحله آزمایش باشند. داشتن چنین موشکی یعنی مقابله با تمام سامانه‌های پدافندی. کاربری در پاسخ به این ادعا نوشت: «باور نکنید تا روز مبادا که بر سرتان خراب خواهیم شد. قبلا هم گفتید موشک‌ها و پهپادهای‌مان فوتوشاپ است ولی ضرب شستش را دیدید.

دوگانه‌های بی‌پایان غربی‌ها

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی نوشت: شهادت و جراحت ۸ هزار کودک در جنگ علیه یمن و بازداشت بیش از ۷۵۰ و شهادت ۴۷ و جراحت ۱۶۴ کودک فلسطینی طی سال ۲۰۲۲ توسط رژیم صهیونیستی، با حمایت مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان‌های بین‌المللی رخ داد! یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ایران، تطهیر جنایت‌کاران متحد آمریکاست.

اولین سنگ‌اندازی جمهوری‌خواهان در اوکراین

مارگوری تیلور گرین نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا طرحی را آماده کرده تا دولت برای صرف هزینه‌های میلیاردی در اوکراین حسابرسی شود. تیلور گرین می‌گوید: کنگره ۵۴ میلیون دلار بودجه برای کمک به اوکراین اختصاص داد، بایدن هم دوباره ۳۸ میلیارد دیگر مطالبه کرد. مردم آمریکا و مالیات‌دهندگان باید بدانند که پول‌شان کجا می‌رود و چگونه هزینه می‌شود. آیا اوکراین ایالت ۵۱ام آمریکا است؟ زلینسکی چه منصبی در حکومت ما دارد؟ این موضوعی ننگین است و باید به مردم پاسخ داد. با مشخص شدن سهم جمهوری‌خواهان از کنگره، یکی از موضوعاتی که پیش‌بینی می‌شد به موضوعی چالشی بین جمهوری‌خواهان بدل شود موضوع اوکراین بود که نشانه‌های آن در حال شروع شدن است.

https://shoma-weekly.ir/LhG6QZ