سیاسی

بهترین راه مبارزه با آمریکا تقویت تولید، اشتغال و فسادستیزی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا، تقویت تولید داخلی، ایجاد اشتغال، مبارزه با رانت‌خواری و مفاسد است.
به گزارش شما بخ نقل از خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پنجم مرداد، سالروز اولین اقامه نماز جمعه اظهارداشت: وظیفه امام جمعه هدایت‌گری، بصیرت و امید بخشی، جذب حداکثری، صیانت از حقوق مردم و مردم‌داری است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند منصب امامت جمعه یعنی تماس روحانیت با مردم، گفت: امام جمعه باید حکم پدری نسبت به همه مردم و سلیقه‌ها داشته باشد.

خرسند نماز جمعه را تریبون مطالبه‌گری دانست و گفت: امام جمعه وظیفه دارد به وقتش تشویق، توبیخ و هشدار دهد.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه در مسائل اخیر کازرون بنده اگر ورود کردم، براساس وظیفه شرعی بوده نه قصد تضعیف و زمین زدن افراد، خاطرنشان کرد: مردم مطالباتی داشتند و متاسفانه پاسخگویی به موقع از سوی مسوولان صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه در مبارزه با مفاسد و اجرای عدالت باید جدی‌تر عمل کرد اظهارداشت: امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا، تقویت تولید داخلی، ایجاد اشتغال، مبارزه با رانت‌خواری و مفاسد است.

خرسند با اشاره به سالروز عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد اظهارداشت: در این عملیات منافقین با حمایت صدام به خیال فتح سه روزه تهران، با امکانات فراوانی از مرزهای غربی به میهن عزیز تهاجم کرده و جنایات فراوانی از جمله حمله به بیمارستان و کشتار بیماران و کودکان انجام دادند که این روز به عنوان لکه ننگ برای منافقین و حامیانشان ماندگار شد و با کمیت رزمندگان اسلام، این منافقین تار و مار شدند.

امام جمعه کازرون با اشاره به مواضع اخیر رئیس جمهور گفت: رییس جمهور در سفر به اروپا در رابطه با صادرات نفت موضع کشور را به صراحت اعلام کرد، که این موضع انقلابی دوبار مورد توجه و عنایت رهبری قرار گرفت و فرمودند که سخنان رییس جمهور سیاست و رویکرد نظام اسلامی است.

خرسند با یادآوری اینکه سه سال پیش که سربازان آمریکایی در خلیج فارس توسط دلاوران نیروی دریایی سپاه دستگیر شدند افزود: با این وضعیت و تعدادی سرباز عیاش با جمهوری اسلامی می‌خواهید وارد جنگ شوید؟

امام جمعه کازرون راهبرد جمهوری اسلامی ایران را مقاومت عنوان کرد و گفت: این مقاومت مردم ایران بود که در جنگ ۳۳ روزه الگو شد و اسرائیل شکست خورد.

خرسند افزود: این مقاومت است که به مردم یمن، سوریه و مبارزان افغانستان روحیه می‌دهد، لذا راه حل مقاومت و وحدت است و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات به مدد الهی حل می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/pb4mqL