سیاسی

بهانه ای نمانده ، منتظر عمل دولت در حوزه اشتغال و تولید هستیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دیگر انتظار نداریم روحانی اشکالات را به گردن دولت گذشته بیاندازند، امیدداریم به این که بدون هیچ بهانه ای شاهد عملکرد موفق و کارنامه عملی رییس جمهور باشیم
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر برداشته شدن موانع از سر راه دولت اظهار داشت: دولت هیچ گونه دست اندازی پیش روی خود ندارد.

محمد مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص رأی اعتماد مجلس به کابینه دوازدهم گفت : مجلس شورای اسلامی با این رأی نشان داد آمادگی دارد بیشترین همکاری را با رییس جمهور در راستای برنامه هایی که وعده آن را به مردم داده داشته باشد.

وی با اشاره به رأی نیاوردن وزیر نیرو در مجلس گفت: برای کابینه دوازدهم هیچ گونه کاستی در رأی اعتماد وجود نداشت جز یک نفر که آن هم به خاطر کارنامه ای وی در دو دوره وزارت نیرو بود.

اسلامی ادامه داد: اگر سخنان منتقدان در مجلس شورای اسلامی را گوش می دادیم نقطه انتقادی که به وزیر نیروی پیشنهادی بود مربوط به کاهش آب دریاچه ارومیه و دریاچه هایی بود که باعث مشکلات زیست محیطی شده بودند و اصلا رگه های سیاسی در عدم رأی اعتماد بی طرف وجود نداشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر برداشته شدن موانع از سر راه کشور ابراز کرد: دولت هیچ گونه دست اندازی پیش روی خود ندارد و امید ما این است که در آینده ای نزدیک شاعد تحقق وعده های روحانی در حوزه رفع فقر و رکود وایجاد اشتغال و حل مشکل تولید باشیم.

وی در ادامه گفت: طبیعی است دیگر انتظار نداریم روحانی اشکالات را به گردن دولت گذشته بیاندازند، امیدداریم به این که بدون هیچ بهانه ای شاهد عملکرد موفق و کارنامه عملی رییس جمهور باشیم.

اسلامی اظهار داشت: در بسیاری از دولت ها شاهد این بودیم به علت دشوار بودن عملیاتی کردن وعدهای خود بهانه هایی فراهم می کنند، با این کار وظایف خود را تحت شعاع قرار می دهند.

وی ادامه داد: از جمله کار هایی که وظایف افراد دولت را تحت شعاع قرار می دهد ایجاد دو قطبی های کاذب است که افکار عمومی به سمت کارهای غیر اولویت دار کشانده می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: منتقدان دولت به این موضوع دقت کنندکه فضا سازی ها منتهی به ایجاد دوقطبی کاذب نشود و بهانه ای به دست دیگران برای انجام ندادن وظایف خود ندهند.

https://shoma-weekly.ir/gUEBQ2