سیاسی

بزرگداشت مقام معلم توسط دفاتر حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور

دفاتر استانهای حزب موتلفه اسلامی همزمان با هفته معلم در قالب دیدار، برگزاری مراسم، صدور بیانیه و ... یاد و خاطره آیت الله شهید مطهری و مقام معلم را گرامی داشتند.
دفاتر استانهای حزب موتلفه اسلامی همزمان با هفته معلم در قالب دیدار، برگزاری مراسم، صدور بیانیه و ... یاد و خاطره آیت الله شهید مطهری و مقام معلم را گرامی داشتند.

آنچه پیش رو دارید گزارش فعالیت های دفاتر استانی حزب موتلفه اسلامی به این مناسبت است؛

دیدار مسوولان حزب موتلفه اسلامی زنجان با مدیر کل آموزش و پرورش استان

دبیر و اعضای شورای استان زنجان حزب موتلفه اسلامی با اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان دیدار و گفت وگو کردند.

اسماعیلی در این دیدار گفت : پیش بینی می شود سند تحول در آموزش پرورش در طی سه سال ، بطور کامل در مدارس استان اجرا شود.

وی افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه آموزش و پرورش و سبک زندگی و ترویج شعاِئر دینی، یکی دیگر از برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش است که از امسال شروع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان که در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت، از این حزب به عنوان تشکل ریشه دار و سازمان یافته، قابل اعتماد و فعال در عرصه های تعامل داخلی و خارجی یاد کرد و خواستار کمک این مجموعه مردمی و انقلابی به آموزش و پرورش شد .

در این دیدار رحیم پور عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر استان زنجان توجه به امور تربیتی و روان شناسی در مدارس را یادآور شد و گفت:به نظر می رسد، در سال های گذشته این مهم مورد غفلت قراگرفته که آثار آن هویداست و انتظار است در دوره جدید اجرای سند تحول در آموزش و پرورش این موضوع ترمیم شود.

در این دیدار تنی چند از معاونان حزب موتلفه اسلامی استان نیز با طرح دیدگاهها و پیشنهادهای خود رابهبود و اجرای سریع سند تحولی در آموزش و پرورش ارائه کردند.

دیدار دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی مازندران با مدیرکل آموزش و پرورش استان

دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی مازندران همزمان با هفته معلم با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

در این دیدار کریمی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و دبیر حزب در استان مازندران بر ضرورت توجه بیشتر به امر آموزش صحیح در مدارس و نیز بکارگیری ظرفیت نیروهای متعهد و متخصص جهت پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگی جامعه که از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب نیز میباشد، پرداخت.

دکتر عابدی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای حزب موتلفه اسلامی مازندران دغدغه دبیر استان در زمینه توسعه فرهنگی استان را به جا و به حق دانست و به بیان برنامه های آموزش و پرورش استان در این راستا پرداخت.

در این دیدار همچنین اعضای کمیته فرهنگی حزب موتلفه اسلامی مازندران به بیان دیدگاه های خود در خصوص آموزش و پرورش استان پرداختند.

بزرگداشت مقام معلم به همت حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل

توحید مجیدی اردبیلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل و دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با خانواده شهید موساییان دیدار کرد.

زنگ سپاس از معلم نیز با حضور اعتماد اعجازی فرماندار و مجیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل و دبیر حزب موتلفه اسلامی استان نواخته شد.

دیدار با تشکلهای دانش آموزی به مناسبت هفته معلم از دیگر برنامه های استان اردبیل به این مناسبت بود.

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم به همت حزب موتلفه اسلامی استان سیتان و بلوچستان

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان همزمان با هفته معلم مراسم بزرگداشت مقام معلم و نشست هم اندیشى کفتمان جهاد تبیین وبصیرت افزایى را برگزار کرد.

طاهری دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به توطئه هاى فرهنگى و اجتماعى دشمنان که افکار و هویت جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته اند تصریح

کرد: امروز در عرصه جهاد تبیین نیازمند روشنگریهاى معلمان هستیم تا بتوانیم مکر دشمنان را خنثی کنیم.

وى همجنین تاکید کرد: یکى از مجموعههاى بسیار ارزشمند و کارآمدى که نقش کلیدى و سازنده در نهادینه و اجرایى کردن بیانیه گام دوم انقلاب را برعهده دارند جامعه نخبگان و فرهنگیان کشور هستند که در لباس مقدس معلمى مسئولیت کادر سازى و یرورش نسل علمى و فرهنگى جامعه اسلامى را بر عهده دارند.

https://shoma-weekly.ir/3clxf6