سیاسی

برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت مجاهد صابر مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم حاج‌ابوالفضل حاجی‌حیدری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با حضور جمعی از مقامات کشوری، سیاسی، چهره‌های سر‌شناس مبارزه با طاغوت و علاقه مندان به وی در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.
مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم حاجابوالفضل حاجیحیدری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با حضور جمعی از مقامات کشوری، سیاسی، چهرههای سرشناس مبارزه با طاغوت و علاقه مندان به وی در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم پس از بیان ویژگیهای حضرت فاطمه زهرا علیها السلام و سیره ایشان، به تجلیل از این خادم اهل بیت پرداخت و با اشاره به مبارزات این مجاهد صادق و صابر، از خدمات وی در یاری به محرومان تجلیل کرد.

حجت الاسلام خاموشی دوران طولانی زندان مرحوم حاجی حیدری را به عنوان دوره مقاومت و ایستادگی در راه اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب علی رغم اینکه کارهای متعدد دیگری برای ایشان فراهم بود، اما ترجیح داد در خدمت محرومین و نیازمندان جامعه باشد و در نهاد کمیته امداد امام
خمینی (ره) سال
ها فعالیت خود را متمرکز کرد.

به گزارش خبرنگار شما، این مراسم که همزمان با شام غریبان سرور زنان دو عالم بود، با عزاداری حضار پایان یافت.

مرحوم ابوالفضل حاجی حیدری از یاران امام خمینی(ره) بود که از نخستین روزهای تاسیس موتلفه اسلامی در آن نقش جدی ایفا کرد و سالها ریاست هسته گزینش آن را بر عهده داشت. وی همچنین با حکم امام خمینی و پس از آن با حکم مقام معظم رهبری عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام
خمینی (ره) بود و اول اسفند ماه سال ۹۲ به دلیل بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

https://shoma-weekly.ir/sd0Xkf