سیاسی

برگزاری بیست و یکمین نشست کمیته دائمی احزاب آسیایی در آنکارا

قائم مقام مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: بیست و یکمین نشست کمیته دائمی آی‌کپ(ICAPP) در اواخر هفته جاری در آنکارا برگزار خواهد شد.
مهدی صولی در گفت و گو با خبرنگار «شما» افزود: این نشست با میزبانی حزب عدالت و توسعه ترکیه برگزار خواهد شد و موضوعات مربوط به عملکرد ارکان (ICAPP) از نشست بیستم تا نشست بیست و یکم بررسی خواهد شد و همچنین برنامههای سال آینده (ICAPP) مورد بحث و تصویب اعضا قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: از مهمترین موضوعاتی که در این نشست گفتگو خواهند شد، برنامههای آینده احزاب آسیایی در سریلانکا، گزارشی از روند عضویت ناظر (ICAPP) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گزارش نشست توانمندسازی زنان در کرهجنوبی که حزب مؤتلفه اسلامی هم در این نشست حضور فعالی داشته است، گزارشهایی از برنامههای شاخه جوانان و زنان ارائه خواهد شد.

صولی خاطر نشان ساخت: همچنین برنامههای آتی گسترش همکاریهای بین احزاب آسیایی و امریکای لاتین مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. در این نشست دکتر حسن غفوریفرد به عنوان عضو کمیته دائمی و همچنین مهدی صولی به عنوان عضو کمیته دائمی جوانان (ICAPP) در نشست آنکارا حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: دیدار با هیئتهای اعزامی از احزاب آسیایی در حاشیه این اجلاس از دیگر برنامههای هیئت اعزامی مؤتلفه اسلامی در این نشست خواهد بود. همچنین هیئتهای اعزامی پیامهای تسلیت و ابراز همدردی احزاب آسیایی در خصوص درگذشت جناب آقای عسکراولادی به شکل حضوری تقدیر و تشکر خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/LDh8El