سیاسی

برگزاری اجلاس تهران نشان می‌دهد ایران در انزوای سیاسی نیست

برگزاری این اجلاس غیر متعهدها در تهران علی‌رغم همه فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب، نشان می‌دهد که تلاش‌های آنها برای انزوای سیاسی ایران جواب نداده است .
رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: نفس برگزاری این اجلاس غیر متعهدها در تهران علی‌رغم همه فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب، نشان می‌دهد که تلاش‌های آنها برای انزوای سیاسی ایران جواب نداده است   .
محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: برگزاری نشست جنبش غیر متعهد‌ها در تهران بدون شک فصل جدیدی از یک فعالیت دیپلماسی جهانی از سوی ایران در منطقه و جهان خواهد بود   .
وی افزود: نفس برگزاری این نشست در تهران علی‌رغم همه فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب، نشان می‌دهد که تلاش‌های آنها برای انزوای سیاسی ایران جواب نداده و این اجلاس در سطح بسیار بالایی در کشورمان برگزار خواهد شد.
رییس مرکز حزب سیاسی موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: از آنجا که ایران تنها کشوری است که همواره بر استقلال خود تکیه کرده و از نزدیکی به قدرت‌های جهانی پرهیز داشته و یک تجربه 33 ساله را در اداره خود بدون دخالت قدرت‌های جهانی پشت سر گذاشته، می‌تواند یکی از الگوهای موفق برای کشورهای عضو این جنبش قلمداد شود  .  

https://shoma-weekly.ir/ZXA9sv