سیاسی

برگزاری اجلاس تهران نشان می‌دهد ایران در انزوای سیاسی نیست

برگزاری نشست جنبش غیر متعهد‌ها در تهران بدون شک فصل جدیدی از یک فعالیت دیپلماسی جهانی از سوی ایران در منطقه و جهان خواهد بود .
رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: نفس برگزاری این اجلاس غیر متعهدها در تهران علی‌رغم همه فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب، نشان می‌دهد که تلاش‌های آنها برای انزوای سیاسی ایران جواب نداده است   .
محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: برگزاری نشست جنبش غیر متعهد‌ها در تهران بدون شک فصل جدیدی از یک فعالیت دیپلماسی جهانی از سوی ایران در منطقه و جهان خواهد بود   .
وی افزود: نفس برگزاری این نشست در تهران علی‌رغم همه فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب، نشان می‌دهد که تلاش‌های آنها برای انزوای سیاسی ایران جواب نداده و این اجلاس در سطح بسیار بالایی در کشورمان برگزار خواهد شد.
رییس مرکز حزب سیاسی موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: از آنجا که ایران تنها کشوری است که همواره بر استقلال خود تکیه کرده و از نزدیکی به قدرت‌های جهانی پرهیز داشته و یک تجربه 33 ساله را در اداره خود بدون دخالت قدرت‌های جهانی پشت سر گذاشته، می‌تواند یکی از الگوهای موفق برای کشورهای عضو این جنبش قلمداد شود  .  

https://shoma-weekly.ir/ZWsd5t