سیاسی

برخی هنوز به لبخندهای آمریکا امیدهای واهی دارند

برخی از دولتمردان هنوز هم باور ندارند که آمریکا دشمن ماست. برخی از مسئولان هنوز هم به لبخندهای دیپلماتیک آمریکایی ها امیدهای واهی دارند. آمریکا با ما دشمن است و کسانی که تاکنون به این نتیجه نرسیده اند، سخت در اشتباه هستند.
محمدنبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار «تهران نیوز»؛ در انتقاد به وضعیت موجود کشور ابراز داشت: هنگامی که در ارتباط با هر دولتی از بنده سوال می شود، به نقاط قوت و ضعف آن اشاره می کنم. دولت فعلی نیز یک سری نقاط مثبت و یک سری نقاط منفی هم دارد.

وی به تبیین مهم ترین نقطه ضعف فعلی پرداخت و تشریح کرد: برخی از دولتمردان هنوز هم باور ندارند که آمریکا دشمن ماست. برخی از مسئولان هنوز هم به لبخندهای دیپلماتیک آمریکایی ها امیدهای واهی دارند. آمریکا با ما دشمن است و کسانی که تاکنون به این نتیجه نرسیده اند، سخت در اشتباه هستند.

نگاه سازش با آمریکا را نگاه صد در صد مردود می دانم. این جمله را دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان و یادآور شد: آمریکایی ها فردی تسلیم تر از شاه را در ایران داشتند؟ خودتان مشاهده کردید که وقتی از کشور ایران فرار کرد، حتی آمریکایی ها هم او را به خاکشان راه ندادند.

حبیبی به برخی از مسئولان هشدار داد: این صفت دولتمردان آمریکا نیاز به آزمایش جدید ندارد. ما نمی گوییم که دورمان دیوار بکشیم و ارتباطات خارجی را محدود کنیم اما امیدواری به آمریکا اقدامی نادرست و اشتباه است.

https://shoma-weekly.ir/2hLKde