سیاسی

برخی معترضان همواره در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن هم شرکت کرده‌اند‎

حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانیتاکید کرد: من منکر ضعف‌ها و نابسامانی‌هایی که در کشور وجود دارد نمی‌شوم اما این یک واقعیت است که برخی از ما قدر نعمت این انقلاب را نمی‌دانیم.
حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که باید انتقادپذیر باشیم، گفت: انتقاد سازنده می‌تواند ما را به سوی کمال بکشاند اما متاسفانه ما با این انتقادها برخورد بدی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید همواره به انتقادات و مطالبات مردم توجه شود، اظهار کرد: عده‌ای از کسانی که اخیرا به دلیل مشکلات اقتصادی به خیابان آمدند و بطور مسالمت‌آمیزی اعتراض کردند، مدافع انقلاب و نظام هستند و همواره در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن هم شرکت کرده‌اند. مسئولین کشور نباید به این افراد تودهنی بزنند و برخورد بدی داشته باشند بلکه باید حساب آنها را از آشوب‌طلبان جدا کرده و به مطالباتشان رسیدگی کنند.

نماینده آیت‌الله سیستانی با تاکید بر اینکه محور تشییع و چشم امید همه شیعیان دنیا جمهوری اسلامی است، گفت: ما باید محوریت شیعه را در ایران حفظ کنیم و اجازه ندهیم که سنگ‌اندازی های دشمن باعث تخریب چهره اسلام و تشییع شود.

حجت‌الاسلام شهرستانی خاطرنشان کرد: من منکر ضعف‌ها و نابسامانی‌هایی که در کشور وجود دارد نمی‌شوم اما این یک واقعیت است که برخی از ما قدر نعمت این انقلاب را نمی‌دانیم.

https://shoma-weekly.ir/k2aLai