سیاسی

برخی مسئولان از اول هم به بهانۀ مذاکره دنبال سازش بودند

سید مصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با میزان با بیان اینکه برای ادارۀ امور کشور راه حل‌های بسیار خوبی داریم که اجرای آن‌ها اولا اعتقاد می‌خواهد، گفت: برخی از مسئولان ارشد و مدیران ما خودباوری ندارند یعنی قبول ندارند که بدون اتکا به آمریکا و اروپا می‌توانیم کشور را اداره کنیم و از اول هم دنبال سازش به بهانۀ مذاکره بودند.


رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:انتخاب مسئولان بر مبنای خویشاوندی، رفیق بازی و بده بستان، نجات بخش نیست.

سید مصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با میزان با بیان اینکه برای ادارۀ امور کشور راه حل‌های بسیار خوبی داریم که اجرای آن‌ها اولا اعتقاد می‌خواهد، عنوان کرد: برخی از مسئولان ارشد و مدیران ما خودباوری ندارند یعنی قبول ندارند که بدون اتکا به آمریکا و اروپا می‌توانیم کشور را اداره کنیم و از اول هم دنبال سازش به بهانۀ مذاکره بودند.

میرسلیم اضافه کرد: همچنین شرایط جنگ اقتصادی که بر کشور تحمیل شده است نیازمند خبرگی و تجربۀ افرادی است که با بحران‌ها دست و پنجه نرم کرده اند. بسیاری از مدیران ارشد دولت فاقد این جرأت هستند. دیگر اینکه ادارۀ کشور بویژه در شرایط کنونی باید مبتنی بر دانش باشد. انتخاب مسئولانی که بدون معیار‌های شایسته سالاری و بر مبنای خویشاوندی و رفیق بازی و بده بستان بر سر کار آمده اند، نجات بخش نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان یادآور شد: دولت و مجلس هرچه زودتر این نواقص اصولی را برطرف کنند هم به نفع خودشان است و هم به نفع مردم نجیب ما که تا کنون آثار و تبعات آن اشکالات را که به صورت تورم و گرانی و انحراف‌های فرهنگی و اجتماعی بارز شده است، با سکوت خود برای جلوگیری از شادکردن دشمن، تحمل کرده‌اند.

https://shoma-weekly.ir/N103zi